Vi skulle aldrig säga nej.

 

Detta ska bli min, den ska sitta på min skuldra hade jag tänkt mig. Rätt frän, ellerhur! Nu när jobbet går bra och pengar aldrig har varit speciellt svårt för mig att spara kommer det att bli skit bra. I veckan hade jag tänkt boka tid!

 

Jag är rätt feg, har svårt att prata allvar när det handlar om mig och mina känslor. Tycker att det är väldigt jobbigt att öppna mig personligt till människor. Kanske är rätt bra, men jag kan dock bara se det negativa..

 

"Och alldeles nyss fick jag lyssna till ditt skratt
Och du berätta' att du saknar mig i natt, det gör jag med
Det är så tyst nerifrån gatan som det aldrig annars är
Det är som om natten här har sett allting och stilla sjunger med"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0