somliga vaaa?

Sitter och checkar TV. Jag som hade lovat mig själv att plugga idag så att jag skulle bli klar. Men icket icket, jag har bara dött idag, eftersom vi var ledig idag. Åh jaja.


boloblä

Hemma nu,
tack..


Blir inget att hänga med girlsen ikv. Insåg att jag nu faktiskt har chansen att få bort allt plugg jag inte har gjort, och det är en del! Dessutom så kan jag dra igång en rulle och vila för en gångs skull. Eftersom jag är ledig imorgon. Tack Jesus.

dessutom skulle vi hoppa hopprep, förlåt men whut? mysigt på sommar dagar, men halo?! Det är vinter och regnar puckon?! Haha, pecae



Tredje världskriget

Sitter på skolan, igen... Tack att jag är ledig imorgon.
Sitter och ska skriva ett brev till någon politiker, och jag som tycker att politik är skit tråkigt och att politiker är dum i huvudet. Dom skiter väl i oss, det dom vill ha är makt och pengar. Vilket jag inte fick skriva. Heppa. Så jag skriver om våran lågkonjunktur. Hoppas jag får klämma in mina åsikter och bara inte skriva siffror och fakta. Huvva. Jag vill ju skriva att det är deras jävla jobb att fixa det här.

Haha, orkar inte att jag blev insatt. Att jag dessutom sitter och lyssnar på promoes låt inflation gör också att jag bara blir mer sur. Men låten är faktiskt skit bra, med tanke på att han har rätt i det han säger. Jag vill också kunna bli en känd rappare där jag "sjunger" om vad jag tycker är skit konstigt och bara helt puckat. Alltså en gnäll låt. Då snackar vi terapi. BUP kan suga min kuk.

Promoe – Inflation



Possibility

Halo,
sitter på skolan och är kissenödig. Ibland finns inte ens orken till det. Sitter iaf och lyssnar på new moon soundtracket. oh, jag är kär i lykke lis låt. Världens finaste.

Slutar vi 4 och då bär det av direkt hem för att plugga både spanska och IKK. Hej jag pluggar hela tiden och jag vill bara döda någon serru.
Men senare kanske det bär av till Ersboda och hänga med girlsen i någon lokal och bara" mysa gaaaalet". haha förlåt, var bara tvungen att köra en dessi. Nej men vi ska bara chilla och jag fundarar på om jag kanske ska dra med mig öl. Vi får se. Ska då inte sova där, att däcka i en lokal är inte min grej direkt, och imorgon är jag ledig. YES.

Nej, dags att dra plugg. peacae
Lykke Li – Possibility - Soundtrack Album Version

Vila i frid min vän,

Vi ses snart.


jag kan inte skilja på om jag vill vara med dig

Har inte skrivit pga personliga skäl.
Porblem med pojken och hans jävla drömmar. Less. gråt bara 

som om det vore uppenbart

Är på skolan och gör grupparbete
fast, jag är nästan klar, hehe. Det ända som jag skulle behöva göra är att våga redovisa. Haha, jag tycker inte om det, inte alls.

Okej, idag är jag fri! Så nu vill jag göra något. Typ träffa gabbi för en gångs skull. Var ett jävla tag sedan jag ens hörde ifrån henne.. Nä, nukom läraren så nu får jag skit. pussew

lät du henne komma närmre?

Halo,
har idag ite gjort ett skit förutom att rå städa mitt rum. Kan säg att det verkligen behövdes! Dessutom kom nik nu så allt känns iaf som vanligt, haha. Lovar, han har nästan flyttat hit. hehe.

Igår var vi ju på bio och såg 2012, alltså nja. Jag hade förväntat mig så mycket mer! Sure, den var spännande den första timmen. Men sen så spårade den bara. Man kan säga att den handlar om en familj som ska ta sig till en båt för att överleva. Nä, inget för mig. Jag ville ju ha spänning! Sen drog vi iaf förbi Tim en snabbis, elle a, niko for dit och jag sov. haha..

Näe, dags för duschen nu vafan, imrgon är det Måndag och jag vill bara slippa! Peace


Jag tror mer på det här, haha.


shpongle

Haaalo.
Kom hem för ett tag sedan från nico. Sov till kloclan 3 idag. Behövdes kan jag säga. Fast nu har allt blivit väldigt tajt. Klockan 7 ska jag in till stan för att träffa brudsen och fika. Och jag har inte orken att fixa mig.. haha. Sen klockan 9 bär det av till bion för att se 2012, på riktigt så kommer jag att tro på hela denna grej med undergången. Jaja, då dör jag inte ensam iaf, hehe.

Jag känner mig fortfarande tom,
tom på hur jag vill förklara för dig hur det ligger till.



long time ago


untouched

Hola,
sitter med kajsa nu vid TV;n. händer ingenting ikväll. Bleh... men jag är iaf inte själv och det är ju bara kul att det är kajsa jag får vara med, hehe.. den beste ja. Synd bara att mimi hande somnat(?) Nik kommer nsnart också så det blir myse här hemma baaa. Jaja, hur ska annars en freda kväll spenderas? Lika bra att bara slappa söndt så att man orkar med morgon kvällen. Hoppas bara att det händer något imorgon kväll(!!)

Näe, nu ska vi göra kladdkaka och snacka om våra icke liv umeå. Tack och hej från mig, okej, det där var bara jätte töntigt. peace ..


Jag och Kajse för ett bra tag sedan.
Men hon är fortfarande lika fin, pusse


så som drömmar sedan försvinner

Har nyss duschat och lyssnar på Melissa horn, hon är allt fin hon. Väntar också på att Kajse ska komma. Då ska vi be mimisan ska komma hit och hoppas på att hon faktiakt gör det, och sen får vi se vart vi hamnar. Jag vill iaf göra någonting. Jag har pluggat hela helgen. Nu är jag så jävla less!

Jag undrar vad som hände
Vi som skrattade nyss
du undrar ofta vad jag tänker på
Då håller jag hårt och kryper tätt intill dig
Som om hon skulle försvinna då...

jag halkar efter

Halo, sitter hemma nu och kommer snart att somna haha. Ikväll så skulle jag och nik se 2012, men det verkar inte som att det blir så eftersom jag inte får tag på honom. Jaja, jag får se den med någon annan bara. För såhär gjorde han förra helgen också. Haha jaja fuck it

Hela den här dagen har varit väldigt känslosam. Det är nästan som att jag är inne i mina första 2 mens dagar, du vet när man är som mest känslig och sårbar? Jag har varit det idag, hela dagen. Gått runt som en invalid och skrattat och gråtit, jätte mysko. Jag har börjat sakna mitt gammla jag tror jag. Den jag var förut innan jag visste någonting alls om världen. Jag är less på att vara vetande.. peace 

Jag ville mötas någonstanns nere på djupet.
Jag har varit där förut, så jag är inte rädd.
försöker visa dig med blicken, men det är inte mig du ser..


Denna plats är någon annans..

Hej, sitter på skolan och ska forska om rasism, visst, faktiskt är det intressant. Men jag kan inte tänka på det. Jag har hamnat någon helt annat. Någon som inte ens har med det här att göra. Jag har börjat att splittras och jag  vet inte vart jag ska tänka längre. Hur jag ska göra, vad jag ska göra eller hur jag ska få det att komma fram ur min mun. Men du frågar alltid hur det är, som att du redan vet. Men du vet att jag inte kan, du vet att det är svårt för mig. Det är kanske dags att redan gå. Så att vi slipper denna drama och sorg

Näe usch, nu ska jag lägga ner med det här.
jag vet inte ens vad jag skriver.

Melissa horn har gjort en ny skiva och jag älskar det. Världens bästa skiva.. eller.. hon och kent delar fan.

Här finns inga brusta hjärtan,
du vet, alla ser likadana ut..

dörren var så tung att den inte ens krävde lås

Är på skolan. Har redan träningsvärk från gympan, illa..
Vet du vad jag inte ska göra ikv? Jag ska inte plugga! Gud så skönt! jag har pluggat varje jävla fitt dag för att denna skola ger oss grejer att göra varje dag. Men inte idag, idag är jag ledig, hehehehe!

Imorgon är det redan fredag. Vad är det som händer med tiden? Den bara försvinner och det är inte bra, jag vill stanna och komma ihåg ögonblick. Men det går för fort för att jag ens ska komma ihåg att det har hänt. stopp.

Dags att förstå att jag har något att göra. peace

Återigen, ingen kontroll

Tjaaa
Solningen behövdes verkligen! Kände mig som en kall krita som aldrig har sett en sol. Efter det så drog vi och käkade pizza, herregud vad länge sedan det var jag käkade det. Shit vad gott det var, m-m-m. Tänk att all mat som innehåller gryymt mycket fett ska vara så otroligt goda.. Sen kom iaf baby och hämtade upp mig och nu sitter vi här och sen ut som cp:n.
Och ikväll kommer det inte att bli en tidig kväll för mig. För jag har hela 2prov imorgon. ohmy... Vet inte hur det kommer att gå, så det är fan dags att börja plugga som ett jävla djur...döda mig.

Jag mår illa av tanken
att du snart är borta-

Kent – Vals för satan (din vän pessimisten)


GE MIG SPANIEN NU


en gång förr

hallå
kom just hem från skolan. Skönt att jag har världens bästa schema, hehe. Idag vaknade jag av solen. Så halo, man tror ju att det är varmt, men icke. Det var minus grader... Goood. Kan det inte bara bli riktig vinter så att det snabbt kan försvinna. Jag lovar, jag ska utplåna vintern.. en dag.

Egentligen skulle jag behöva plugga eftersom jag har massa prov tills imorgon.. Men baby orken. Vart är du? Men vid 4, så ska jag och alex vara jätte ytliga och gå och sola solaruim. Jag har blivit en krita och finnarna har börjat att para sig, vilket gör att man snart inte kommer att se min hy (okej, hela den meningen var bara skit äcklig) peace


General knas vaaaa


För länge sedan för att komma ihåg.

Heey guys.
Sitter i soffan helt nyvaken, vet att det är sent, men halo? Det är Söndag. Kan också säga att det är fetaste skit vädret. Det är grå dimma och snö. Kan det blir värre? Ne.

Var barnvakt igår till lillebror och hans kompis medans mamma och pappa stod på bordet och sjöng på grubbe. Kan säg att om jag får en son så ska jag döda honom (gud vad hemskt det lät..) För igår höll jag på att bryta ihop på riktigt. Jävla skit ungar .. Men Nico och Kajsa gjorde mig sällskap, så det var fint.
Så nu ska jag plugga matte eftersom jag har matteprov på Tisdag, och jag ligger så långt borta som det bara går.. önska mig lycka till. Peace


KENT FÖRALLTID.


ser du framtiden? Du dör

Detta är världens bästa dag. Jag har kents nya skiva. röd. jag lovar. Jag kan den snart utantill. Åh, jag vill bara se dom här låtarna live. Fatta hur underbart det kommer att bli. åhh. Den är så fin ... så fin. Den bästa är Sjukhus. helt klart!!

Slutade iaf runt 12 idag, träffade upp Mimi och Kajsa runt två och gick runt på stan. Hämtade biljetterna till Twilight gjorde vi också (mohaha) Så den 20;de haha.. ska vi se den. Orkar inte att allt är så långt borta.. Men nu ska jag iaf dra mig till Alex. Så vi får se vart kvällen tar mig. PEACE



KENT ÄR TILLBAKA IGEN!


smells like teen spirit.

Morgonen
eller ah, jag har varit vaken sedan 7. Var verkligen hårt att kliva upp imorse, det sved i hela kroppen. Vet icket vad som hände. Men det var iaf väldigt onödigt med tanke på att vi har "komma ikapp förmiddag" som man nog inte behövde komma på. Varför suger jag när det gäller att jag kan sova?

Sitter iaf och lyssnar på Nirvana och väntar på att tiden ska gå. bleh. När jag kommer hem ska jag inte sova så att jag kan somna på kvällarna. Annars kommer det att sluta med att jag kommer att dygna, och nej. Det vill jag icket göra. Näe, dags att kirra lunch. peace



stay

Oh, idag (alltså nu efter 00) Så firar vi 9 månader. Tiden går för fort. Känns som att det kanske var en månad sedan vi träffades. Men nej, det var 9månader sedan. Åh herregud. Om tiden fortsätter såhär så kommer kag ju att bli gammal snart. Haha.. näe. dags för sängen. Pussee :)

You have so wrong

Hallo igen
Sitter och funderar på att plugga lite faktiskt. Med tanke på att jag nog inte kommer att somna ikv eftersom jag redan har sovit i 6timmar, illa Frid, illa. Så Bara för att bli trött så kan jag ju plugga IKK bara för att det är så olidligt tråkigt.

Jag vill åka till Stockholm nu. NU. Det kommer nog att bli det roligaste jag har varit med om. (Dom som känner mig väl vet att om kent bandet var en person så hade jag älskat med honom) Dra till huvudstaden och då se kent med kajsa. Och inte nog med det så ska vi shoppa som horor i thailand. ÅH NEJ, ANMÄL MIG NU. Haha, dags att lämna datorn innan det blir problem, heee............ peace


Sista varma dagen i Umeå.
Nu är det kyla som gäller i sådär 7MÅNADER.


Falling down

Tjao guys.
Äckligt dålig uppdatering. Men mitt liv är inte så intressant ... Haha. Hängde med Kajsen hela gårkvällen. Men vid 8 ville jag få i mig lite käk. Så fransosen insisterade på att skjutsa hem mig. Även fast vi tjaffsat.. Han är fin.

 

Så idag så kom jag ännu en dag försent för att jag inte kunde somna inatt. Varför har jag ingen aning om. Låg och tänkte på hur jag var förut och hur lite av världen jag visste. Kunde inte hålla tillbaka antar jag.

Men hela dagen kunde ha dött. Vi hade en halv seriös lektion. Värt du.. näe. Så jag kommer hem och möts av en nyvaken nik i min säng (typ en nyfödd, hehe) Myse. Så jag har sovit från 1 tills nu. Bra jobbat fride. Peace


Jag och kajsa kommer alltid att klå dig.
Även när det gäller snygghet, typ


blaeh

Sitter med nik. Trött. Jobbigt att det bara är tisdag imorgon, och den lägsta dagen. Men lektionerna kommer att bli nice pga att vi inte har några lärare på hela dagen, hehe!

På riktigt så kommer jag nog inte att kunna somna ikv. Vi råkade somna in på min säng i en timme eller två. Jaja, nu ska jag röka pussepuss

är du en av dom som berörs ändå?

Kom nyss hem. Blä vilket äckligt väder det är! Regn och helvete.
Men något som var helt underbart idag var att jag för första gången någonsin fick ett VG i spanska. Fast, jag vet inte alls vad det var som gjorde att jag fick det med tanke på att jag faktiskt inte kan spanska alls. Eller jag kan säga Me Iiamo Frida, y tú? Haha, tror jag ..

näe, nu ska jag vara ännnu duktigare och kirra gympan och läsa engelska boken. Det ska ju in på torsdag, och jag har inet börjat än, jaja. Jag får improvecera. hehe.. nik får allt hjälpa mig..

http://open.spotify.com/track/7cFhS3MBa6UNRewmvLbXvG
När jag hör denna låt tänker jag endast på dig,
jag hoppas att du är på ett bättre ställe nu,
we all miss u. ..


dags att börja blockera

Hallo.
Kom nyss till skolan, hehe. Tur att vi inte hade någon lärare. Vet du vad jag gjorde imorse? Jag höll mitt avtal! Jag steg upp klockan 7, även fast jag började halv 10(!!) och sprang rint hela bölesholmarna. Erkänn att jag är skit duktig. Kom hem och duschade och gjorde gröt. Shit, värsta nyttighets människan vafan. Jag ska fan fortsätta med detta. Det var faktiskt väldigt skönt att gå ut och rensa tankarna.

Jag hoppas att dom här veckorna till jullovet går fort nu. Jag vill bara att det ska börja bli vår igen. Haha gud, vintern har inte ens börjat och jag är redan less på "vintern" hehe ...

Har inte tid med all din skit
Ja ja, jag vet vad vi förlorat,
och jag vet att du vet
Jag har rätt, du har fel
Hur kan det spela någon roll?
Framtiden är ändå utom räckhåll för oss


Timbuktu föralltid!



he-he-he

Kom hem för ett tag sedan. Middag gick väl bra, typ.. som sagt så är jag inte så social när det gäller att prata på engelska. Men hans pappa verkar vara en fin liten person, så det är ju bara bra, det var inte så farligt som jag trodde att det skulle vara, haha..

Och imorgon är det skola, sjukt mig. nu. Fast det är ju faktiskt mindre än 2 månader kvar till det är jullov, tack gud, jag är redan less på skolan och jag har inte ens börjat än.. jaja gud vad jag klagar.
Juste, jnu har jag lovat mig själv, och råkat ta hand med nik, att jag ska börja jogga på morgonen. Så inga jävla sovmornar för mig längre, bleh..

Ser nu att nik börjar bli less på att jag bara sitter här med datorn, inte nice. Näe, nu ska jag kisse. peace


Vet att jag har lagt upp denna förut,
men jag tycker att den är så fin.. hehe.


Och du tror att du vet?

Hej .. igen
Jag har så otroligt tråkigt. Om 40min ska jag vara klar för middagen, och nej, det kommer jag inte vara för jag vet inte vad jag ska ha på mig.., Jaja, det löser sig säkert.

Mi familia har kommit hem nu också, usch vad jobbigt att det är människor här igen som nu kommer att vela prata med mig hela tiden, åh. Jaja, jag fick iaf en jätte fin väska av mamma, ännu en indian påse, love it. ahha .
Gud vad jag klagar och beter mig som en liten skitunge

Näe, nu är det dags att inse att jag har jätte bråttom. peace


you make me feel like a superstar

Tjaoen
nyss vaknat, ganska bra för att vara en söndags morgon. Fast nog hade jag vaknat grymt mycket senare om det inte hade varit för att Nik skulle hem och träffa pappan sin. Träffade faktiskt han för första gången igår. Shit, något nervös jag var eftersom att jag inte ens kan snacka engelska, och spanskan var ju helt utesluten. Men hey, jag lever ju iaf.

Så nu ska jag bara städa klart huset innan päronen kommer hem sen ska jag ta mig en lur tror jag. Måste ju vara pigg inför middagen ikväll med Niks pappa, ohmy..

Skola imorgon också, vet inte hur det kommer att gå pga lovets incidenter.. näe, peace

Säg nånting, säg nånting nu
Du vet att jag får panik av dina tårar
Gör nånting,
gör nånting nu
Förstör nånting
Slå mig, förstör nåt,
jag överlever


Ännu en bild från halloween, dock suger kvallan,
Men det är iaf Mimsan och jag.


RSS 2.0