will you ever love me again

 

Ska försöka duscha bort helgens synder. Önska mig lycka till.

 


"Jag hade slutat prata
Jag var så van och stänga av
Du frågade vem som förstört mig
Och jag gav dig inget svar"

who wants to live forever


Kungholmens hamn

 

Vad har jag gjort?

 

"När du har varit i alla vrår
och du har testat allt som går och
när du tröttnat
Kom ihåg mig då"

säg mig något jag inte visste fanns.

 

Ledig resten av veckan. Thanks god.

Idag är det en bra dag.

 

"Det har sagts att jag förtjänar någonting mer
Men jag undrar vilken del av mig dom ser
Ibland glömmer jag bort att jag är fri
Att det inte va såhär det skulle bli"

Spelat klart sista dansen.

 


Kluvad, ibland vill man bara prata med någon.


 


Jag behövde något att längta till.



Jag vet inte vilken väg jag ska ta, min osäkerhet kommer snart bli mitt största misstag.

"Klockan är sent
Det finns ingen tid, för dig
Jag lever mitt liv nu
Med någon som älskar mig
Men du är nog den
Som jag borde vara hos"


Jag behövde något att längta till.

 

Jag tror inte att tiden kan läka alla sår. För mina sår är fortfarande kvar och gör ont.

 

"Jag känner inte igen mig
Det här är inte jag
Jag tar allting så enkelt
Har förträngt hur det var
Tillbaks i gamla vanor"

jag stannade endast för att kunna se dig gå.

 

Jag säger det igen som jag har sagt så många gånger förut, jag ska aldig mer igen dricka alkohol.

 

"Har inte tid med all din skit
Ja ja, jag vet vad vi förlorat,
och jag vet att du vet
Jag har rätt, jag har rätt, du har fel
Hur kan det spela någon roll?
Framtiden är ändå utom räckhåll för oss"

Du hittar oss där bovar blir berömda

 

Jag har en tendens att alltid krångla till det för mig själv.

 

"Du hittar oss längst ner i pyramiden
På fabriken, du ser hur vi sliter
Du hittar oss hatade av polisen
Du hittar oss trötta i brist på bevisen"

Du ger mig insperation, du ger mig motivation

 

Han är ändå en rätt bra grabb..


"Oh, it's a mystery to me
We have a greed with which we have agreed
And you think you have to want more than you need
Until you have it all you won't be free"

MED EN TÅ I SOLEN

 

Tänk om han vore min man va?


""Don´t forget me" i begged

"I remeber" you said"


YOUR SO FUCKING SPECIAL

 

Idag mår jag som jag förtjänar.

Slår klackarna i taket ändå ikväll.


när vi skakar loss men känner oss osäkra

 

No comments.


Hur är det vi ler.

 

Nu ska jag ut och uträtta ärenden. Vuxenpoäng till mina 158 cm.

 

"How will we smile ever again
I'm asking you sincerely, my dear old friend
The moon on the hill says we probably will
My dear old friend"

Föralltid

 

"But touch my tears with your lips
Touch my world with your fingertips
And we can have forever
And we can love forever
Forever is our today
Who wants to live forever"

roses

 

"No, I don't wanna beg you baby
For something maybe you could never give..
I'm not looking for the rest of your life
I just want another chance to live"

RSS 2.0