...

jag vill inte vara med dig mer. Nu är det över.

if we ever meet again

Heeeej

Myskläder på, check
Kläder är packade, check
Drickan är köpt, check
Pengarna är med, check

NU DRAR JAG TILL BOLLNÄS TILL DEN 16DE. LOVE!!!


Fame

Heeej

Vaknade bara för ett tag sedan, helvetes natt alltså. Hamnade på fest hos Frida där allting bara fuckade. Haha shit, En händelserik natt som jag kommer att minnas länge! Haha, usch! Men den var fin. Hoppas bara att alla insåg att vi är vänner. Fy!

Men dagen har blivit hektisk redan. Insåg att jag ska till Bollnäs idag med Alex, Björn, Simon och Micke. Och jag har inte ens packat, och jag har inte tvättat. Allt som ligger i min garderob är fula linnen och menstrosor(trosor som är riktigt ful som man ENDAST har på sig när man har mens, eftersom att dom är så extremt ful) Känns inte så kul. Stress hela tiden. Vill inte.. Men ni får ha det så bra så länge så hörs vi senare med ett BYBYE inlägg. love!


we like it.

Halo babes!

Stressigt värre detta. Har knappt varit hemma känns det som (även fast jag var hemma hela förmiddagen). Men nu bär det av till frida med middag och vin. Sen kommer boys till henne och det är bara att dra igång med musik och ta fram ölen! Ha det så jävla bra ikväll så hörs vi nog senare. BIG LOVE!


NU ÄR VI PÅ G


nonono babe

Haaalo

Det här har varit den tråkigaste förmiddagen ever! Så kör jag på en impuls och drar till solariumet och solar med Frida. Väder suger endå kuse så what to do? Men det svider i plånkan med tanke på att jag snart är pank.. åhfy.. Jaja, nu drar jag så hörs vi senare. Hare gött så länge BIG LOVE!


we are the love generation


riktigt, påriktigt

Okej, jag måste bara komma in här igen och berätta en snabb grej. Mamma kom just nnanför dörren och ropar någonting om överraskningar. Springer ner, för hallå? Av överraskningar blir jag tre år och står och stampar framför mamma, höhö. Kommer ner och ser att mamma håller i en påse från min finaste affär- Hon har varit och handlat! Tar upp ett par byxor, ett par shorts och en fin fin tröja. Åh, mamma är så snäll mot mig när hon vet att jag är jätte pank och det är rea. Honm vet att mitt hjärta berister. Tur för henne att det var min storlek haha!

Okej, jätte onödigt inlägg. Blev ju bara så himlans glad! Haha!


shoreline

Halo!

Vaknade för ett tag sedan och var för första gången på bra humör såhär på morgon kvisten. Kanske för att början på lovet har varit de beste. Nu ikväll så bär det av till Mariedal där öl och bastun väntar med vänner och skratt. Men kvällen ska börja hos Frida med middag och skitsnack. Det tyck vi om!

Men ja, vad ska ni ha för er? Egentligen borde man kanske vara hemma idag och vila. Jag vet inte. 2 dagar av festande tär på min mage känner jag,, haha! Nää, så ska vi inte vara nu! Men jag hoppas ni får en skön Lördag så hörs vi senare innan jag börjar dra mig mot röj. LOVE!

Bilder från skolavslutningen


Alex och jens!


Alex och jag


Alex och emil.. haha



Alex, jens och ale i soluppgången. haha!


Jag och ballen!


Efter plumsandet i jorden ...


En full och glad Alex 7 på morgonen ...


what did you say?

tjeenis!

Skrev inte igår, sorry.. Var en händelserik dag. Det var ju som sagt skolavslutning. Och vem är inte taggad när det är det? Jag var en av dom som var taggad. Skolavslutningen var fin, helt underbar och den slutade med tvspel hos Emils bror. rog sedan ham och gjorde mig iordning inför kvällen som skulle spenderas hos Alex med förfest, dock blev alex förfest själva festen med skratt, vin och öl. Drog senare ner till stan som följdes med drama. Hamnade då på haga där efterfesten ägde rum. Jag har nog aldrig haft en sådan fin kväll som igår.
Hittade senare en cykel(3) och vi började färden hem till alex. När vi sedan kom fram till mrs alex, så är klockan 8 på morgonen, Fy i fan!

Vaknar upp med en drägglande alex och det är dags att åka hem. Slocknar då i solstol i solen och vaknar 3 timmar senare. Jo tjena brännan. Jag brände mina läppar(!?) och mina axlar, inte ok! Kvällen börjar arta sig och skjutsen in till stan med Frida, Jens och Alex blir en upplevse. Vi hamnar i stan där det är tivoli! Vad hade jag missat där? Vin klunk på vinklunk kommer och jag tror tillslut att jag ska spy i virvelvinden. Usch! Hamnade sedan hemma och sovtimmen är slagen. 2 händelserika kvällar och jag kan bara tacka och bocka för dom. Många, många bilder kommer senrare. LOVE LOVE!


Några mån sen


hejhå

haalo

Vet att klockan är halv 8, men alltså. Jag har nog det tråkigaste livet ever. Dagen bestod av två prov, varav ett gick åt helvete. Antar att det andra, bara för att det känns bra, också gick åt fanders. Kom sedan hem och hade en klump i magen av att ha bråkat med nico, igen. Shit, att vi lever såhär är ju helt sjukt. Sedan pratade jag lite med Björn och vi kom fram till att vi båda är så jävla tragiska och tråkiga att vi borde ses och ta öl på det.

Så nu ska jag bära mig av till Björn och sörja oss. Haha! Blir nog hel mysigt. Hoppas ni får en fin kväll. LOVE


Björn och jag. Full och glad för många månader sedan. haha!


ohmy

Tjeni

Nu tog jag tag mig själv i kragen och pluggade för fullt till matte proven imorgon. Dock orkade jag bara plugga till ett prov, jag kände att jag började bli arg och då är det dags att sluta. Då somnar jag med gråten i halsen och det hade känts himla jobbigt. Lika bra att sluta när man kan, haha!

Måste bara säga att jag är väldigt kräsen när det kommer till vilka som är snygga pojkar och inte. De ska precis vara som jag har tänkt mig, annars blir det inget av, och brats, ohmy.. Går inte hem någon gång alls! Men vet ni vad jag hittade idag. En liten brat som jag skulle kunna döda för som heter Andreas Wijk. Vad fan? Tycker dom är äcklig med deras beteénde och chinos hittan och dittan som de har kirrat ihop med hårsnoddar runt benen. Men han är riktig het alltså. Kändes nästan som att jag svek mig själv! Haha! För han är en riktig goding alltså. Kanske lite liten för mig dock men helt klart en Goding. shit!

Nä nu är det dags att krypa ner i sängen och försöka sova i min ensamhet ,,, BIG LOVE


Kolla! Man ba; haaalo


Always the same.

Tjosan

Hur är det med er? Hoppas iaf att det är awesome och att ni har haft en fin dag. Shälv fick vi veta betygen idag. Jag har halv lättad.. matten gick inte som planerat vilket leder till att jag har två prov imorgon, som jag måste få G på om jag ska få G i kursen. Skit kul.. Det värsta är att jag inte ens har öppnat matteboken än. Fyfan vad lat jag blivit.. haha!

När vet man att allt för försent?


Det är såhär jag minns dig..


To much

Tjenis

Ligger i sängen, igen. Haha fyfan vilken deg jag är. Jag som hade bestämt mig för att både tvätta och plugga. Tror ni att det har blivit av med något av det? Nja. Jag kan inte sitta vid en TV, det funkar inte. Jag kan fastna i vad som helst. Även om det är en svart vit film som handlar om hur kor växer upp, så fastanr jag och ser det som den mest intressantaste saken någonsin, och det värsta är att jag inte kan dra mig fårn tv;n även om det blir reklam. Har jag fasnat, så måste jag se klart det. Inget sncka om det!

Men nu ska jag iaf försöka att få in lite plugg. Har redan sovit i 3 timmar, så inte kommer jag att somna in redan. Känns verkligen skit jobbigt om jag får säga det själv. Jag hatar att ha en förstörd dygnsrytm.. usch. Hoppas iaf att ni sover gott snart, jag ger er en tanke! Big love!


Kent i Övik, bästa jag varit med om ..


färger i en vind

Halo!

Kom hem för ett tag sedan från en tröttsam dag på skolan och en lång dag på stan där man träffat massa gamla godingar till vänner. Sprättat pengar på biljett till corona också, den sved, eller, plånkan sved.. Hoppas iaf att det är värt pengarna

Fick även veta att jag ska göra 2 matteprov imorgon, fyfan. Känns inte som att det kommer att gå vägen med tanke på att jag sitter här och degar i sängen. Dessutom väntar tvätten på mig som har legat och surnat i tvättkorgen alldelses för länge, och det börjar bli lite tomt i garderoben..

Hoppas iaf att ni har,och får, en bättre dag än mig. Big love!


stupid fuck
stupid fuck
stupid fuck
You need to come back


När du kom

Hejse!

Ligger i sängen nu med en riktigt dunkade huvudvärk från gråtandes av Lejonkungen. Jag kunde verkligen inte motstå att se den. Även fast jag vet att jag grinar lungorna ur mig när jag ser den så kan jag inte låta bli, den är ju så fin!

Vet ni vad jag märkte imorse också? Min piercing är borttappad.. åh. Min älskade DYRA läpp piercing. Inte ok! Nu måste jag lägga pengar på en ny, usch och blä. Jag har inte ens någon aning om hur många mm den var.. Åh vad jobbigt! Jaja, det är ba att härda ut och det blir bättre imorgon, typ.

Har ni också kirrat ihop några vimmelbilder från Täfteåfestivalen, och turen var ju den att jag endast var med på ett foto! Haha! Men ni får ha det så gött så länge så hörs vi nog imorgon. Just nu behövar jag sova. Skola imorgon serru! BIG LOVE!


oh fuck

Shit, jag hade ju heeelt glömt bort att berätta medan jag stod och kollade på Train spotters så ser jag att HELLO SAFERIDE står bredvid mig. Fattar ni hur fränt det är? Hello saferide är typ den finaste jag vet. Helt sicknes!

Gårdagn var väl okej. Råkade somna i soffan hos gam govännen och vaknade igen klockan 4 på morgonen.. Var bar aatt börja traska hem från grubbe. Inte ok.. Jag vill nog aldrig mer ha tillbaka denna helg, sjukt äcklig och jag kan nog aldrig mer visa mig offentligt...




Hello Saferide – The Quiz


looking good

Halo!

sitter i sängen just nu med morgonrock. Egentligen har jag så fruktansvärt bråttom.. men, jag har ingen ork alltså. Vaknade upp imorse i kajsas säng där jag låg utan täcke och med gåshud överallt. Inte ok. Insåg snabbt att vi skulle infinna oss i stan för att hänga med Mimi och hämta våra cyklar som blev lämnade kvar i stan när vi begav oss till täfteå festivalen..

Men gårdagen! Ja, what to say? Den var go innan alkoholen tog sin personlighet i kroppen. Kvällen började ju med den efterlängtade Sex And The City 2! Den får kanske en 8 av 10. Jag hade alldeles för höga förväntningar på den och den hade inte så mycket personlighet, dessutom var Carrie en jävla pussy, förlåt, men det  var hon! Men den är värd att se. Helt klart!

Sedan begav vi oss till Täfteå och där, ja. Hade en släng av ångest måste jag säga och det sitter nog fortfarande kvar lite. Usch! Jag vet knappt vad jag sa till folk igår och jag hoppas att dom inte heller inte kommer ihåg.. Kom iaf hem runt 4 tiden och var helt utslagen. Smink och hår var huller om buller. Bilder kommer väl senare upp på täfteås hemsida, får väl ta och visa dem då.. Så ikväll ska jag dra mig till en gammal vän och bara dricka öl och snacka blöja. Inge festande ikväll. Men jag hoppas ni får en gökväll och mår bra! BIG LOVE!


Jag och Kajse innan bion. Ser ut som en fejkskrattande fjortis dock..


deep inside

Tjosa

Kom precis hem från en dag på jobbet i växthuset. Jag trodde att jag skulle avlida av värmen, helt sicknes. Men nu är kvällen planerad, känns som att det kommer att bli en riktigt göfredag alltså. Först drar trion på bio för att se Sex And The City 2. Jag kan knappt vänta, jag kommer att lipa som ett barn som tappat glassen i sanden.. tro mig. Sen bär det vidare till Täfteå festivalen med fylla sex och slagsmål, haha nee. Men lite fylla kanske.. Och denna gång drar kameran med, och jag ska ta bilder! Jag är verkligen kass på att använda kameran..

Men nu är det läge att skynda sig som ett djur. Ska vara hos kajsa om 40 min och jag har fortfarande jord i trosan, hårt liv. Men hoppas nu att ni har det götte ikväll och att ni går minnen för livet. Big love!


Kajse och Mimsan!


Whisper

Helo

Kom in för ett tag sedan från en skön pratstund med Fridi, fin prick det. Dock är det alltid drama som lätt sätter foten för, som nu har drabbat min fine vän. Usch, tur att hon är en stark flicka.

Om 19 dagar kommer Nico hem. Hur det kommer bli då vet jag inte. Jag ber till gud att detta kommer att lösas upp som socker i teh, dock har jag nog aldrig haft en riktig tur på min sida. Håll tummarna med mig, och vi får inte glömma att hålla tummarna för att han inte har legat med någon hora som bär på aids, det hade blivit himla jobbigt.

Dags att hoppa in i duschen för jag luktar usch. Vill du skicka min armhåla? höh.. kul
Big love!


Detta är då Frida. Tur att hon inte läser min blogg..


Att se hela världen

I don't need man, I'm just fine without you..


en miniröjning

Tjose

Kom precis in genom dörren från en dag på stan. Mumsade på glass med Mimsan och planerade framtiden. Det är skönt att en av de närmasta vännerna jag har, har samma mål och framtidsplaner som mig i livet. Hade även en ovanligt skön och slapp dag på jobbet. Ingen sol var framme, vilket gör att det blir liite skönare i ett växthus, om ni förstår höhö.

Sitter nu och pratar med Nico, han är som sagt i Indonesien i 3 veckor och det är inget som  jag är med på. inte alls! Usch! Blir bara arg egentligen, men ja, vad ska jag göra? Kan ju inte direkt döda bruden som han hänger med, eller? Nja..

Hoppas iaf att ni har det gött så hörs vi senare. Bigen loven!


Jag och Mimsan! Dock inte från idag.


If i use to love you

Tjenis penis

Okej, jag vet att jag inte har skrivit på mer än en månad. Men det ligger till på det viset att jag inte alls har haft lusten. Mycket har hänt, lite för mycket för att ens ha orken till att skriva här. Bl.a kärleks problem, men vem har inte det? Yran har haft sin härjade helg med brännboll, fylla och slagsmål. Kulturnatta hamnade även på en kant, det var en fin kväll det. Pojkvännen har dragit till Indonesien med en gammal brud till honom i tre veckor, arg som ett bi kommer jag allt vara när han kommer hem, även fast jag inte vill.. Men det tar sig.

Annars har veckan varit go. Imorgon blir det jobb hos Brandts. Står i ett växthus och blir lika rosa som en gris och svetten rinner och sedan hittar man jord i trosan. Hårt det. Bär sedan av till stan för att träffa gam Mimsan och Kajsa kanske skulle hänga med på ett hörn där. Bara att hålla tummarna på att det blir göttens väder så att man kan sitta på kajen och dra i sig jordgubbar och få lite bränna innan sommarn börjar.

Men nu är det dags att krypa ner i sängen, själv, inte ok. Sovgott och hoppas att ni inte ligger själv.




RSS 2.0