när allting känns falskt och fel.

Var på bio idag och såg Insodius. Kommer ha men för livet tror jag. Iaf de närmsta månaderna.

Mår också rätt illa för kvällen, vet inte vad det kan bero på. Men jag är glad idag. Jag har haft en väldigt bra och händelserik dag. Jag tror att jag börjar hitta tillbaka mig själv igen. Känns skönt. Godnatt min vän.

 

"Jag skulle alltid vara den som stod bakom dig
Jag skulle alltid svara när du kallade på mig
Jag skulle alltid vara den som vaktade din rygg
Du skulle alltid, alltid vara.."

 


Jag hoppas.

 

Jag har gjort misstag, men det här misstaget tog priset. Jaja, det löser sig alltid.

Nu ska jag äta chips och se en snäll film. Ikväll ska jag även låta mig sakna lite. Sen ska jag må bra och inte låta någon stoppa mig. Sovgott.

"Hoppas att din utförsåkning går snabbt
Att dom skriver idiot i ditt pass
Att du i ditt nästa liv blir en mask"

Hälsa satan, vi hörs.

 

Jag hoppas du,
Aldrig någonsin igen kan komma ihåg en pin-kod, asså aldrig, även när du får en ny.
Och må din klocka alltid gå tjugo minuter för sakta så att du alltid kommer för sent
Och må köttätande myror äta upp dina ögolock så att du alltid är trött
Och även när du är pigg så ser du väldigt väldigt väldigt trött ut..
Och må dina hårddiskar förevigt alltid krasha

du försöker hålla masken

En fin dag idag. Nu börjar kvällen nalkas och jag ska ta mina steg mot Teg. Imorgon är det jobb och konstigt nog så kändes det otroligt jobbigt, mer jobbigt än det brukar att fara dit. Dagarna går för fort. Jag hinner inte med allt jag vill och önskar att jag kunde.

 

"Säg nånting, säg nånting nu
Du vet att jag får panik av dina tårar
Gör nånting,
gör nånting nu
Förstör nånting
Slå mig, förstör nåt,
jag överlever"

hon har redan sett spanien

Ikväll har jag suttit vid vattnet och grillat med fina vänner. Pinnbröd öl och bacon fanns också nedpackat i väskan.

Ikväll känner jag stor saknad. Du vet när det svider lite i hjärtat av saknad? Ikväll får jag ha det, att hålla inne starka känslor gråter kroppen av. Så ikväll ska jag sakna. Det är jag värd. Godnatt.


"När du har varit i alla vrår
och testat allt som går och
när du tröttnat
Kom ihåg mig då"
- Lars Winnerbäck

Never ever land

Frida var duktig på uppvisningen, beudrar folk som brinner för något och gör det dem vill. Önskar att jag också hade något som jag brann för. Vet inte riktigt om jag egentligen är duktig på någonting speciellt. Men det kommer nog när man mins anar det, eller så finns det redan utan att jag kan se det, brukar ofta vara så att det som finns framför dig är svårast att hitta.

 

"It is a good viewpoint,
To see the world as a dream.
When you have something like a nightmare
You will wake up and tell yourself
That it was only a dream."

I en film

Jag kan inte prata med dig när du tittar bort. Snälla ge mig två sekunder innan du ger upp. Kan vi inte vara nära bara en minut, är det nu, nu som det tar slut? Fast du inte lyssnar vet jag att du hör ändå, jag vill hinna säga allting innan jag ska gå. Älskling, vänta får jag bara sitta bredvid dig, det var han som ville kyssa mig. Snälla bli min igen, nej, låt det va som i en film. Snälla bli min igen, låt mig va kvar, ja, låt det va. Du tar bort min hand ifrån din arm och flyttar bort, ingenting jag säger spelar längre någon roll. Ställer mig i hallen tills jag fattar vad som hänt, får jag ens ha kvar dig som min vän. Knyter mina skor och går tillbaka in igen, sitter här på sängen tills du be mig att gå hem. Letar efter nått att säga som kan ändra allt, nått mer än det jag redan sagt. Snälla bli min igen, nej, låt det va som i en film. snälla bli min igen, låt mig va kvar, ja, låt det va

 

Tack för de underbara åren jag fick med dig.

Jag är så ledsen..


det sitter i magen

Fick mvg i svenska idag. yes! Belönade mig själv med ett par nya braller, behövdes.

Ikväll har Frida uppvisning, önskar henne all lycka och jag ska skrika som en gris när hon hoppar i luften. Hon är så duktig.

 


Jag kommer

Hej.. igen. Ska vi börja om.. igen?

Ikväll mår jag bra, bättre än någonsin. Även fast jag egentligen inte kanske borde det. Egentligen borde jag ligga i tårar. Men nej, jag ska kliva upp, igen, för jag vet att jag är stark.


RSS 2.0