Om hösten hittar hit igen

Gud så patetisk jag är. Jag saknar honom redan. Han for ju bara för några timmar sedan,
och jag trodde att jag skulle palla en månad? Bulle.. Kom på ett tidsfördriv till mig..

Och jag går med dig överallt
I sommarsol och vinterkallt
När tankarna tar över allt
Jag går med dig överallt

thats

Nico är nu i Spanien, i en månad, Jag vill ta livet av mig

som en annan dag

Och när jag ser att du ringer
Försöker jag att hålla kvar
Kvar i alla löften som lovats


Kvar i något jag lämnat.

Hej.... min rygg har ont.
nico åker om 8 dagar, och jag vill inte att han ska det. peace

Gör nånting, gör nånting nu

Åh vad allt är as tråkigt. Sims vill jag inte spela längre för min dator blir så varm och ringa någon orkar jag inte heller, för då måste jag klä på mig och göra mig iordning,,,, orken.

Jag får panik av dina tårar

Vaknar kolckan alv 5 av solen, äntligen är den här. Drar på mig bikinin och när jag möts av baksidan så har det ställt sig ett fett moln över hela himlen
, fuck you sommarn 09

Som du sa

Vi säger såhär, sims 3 är mitt! Bara mitt.. hehe ...
Klockan är snart över 5 på morgonen och jag vill egentligen bara somna in i sängen, men näe, hungern finns också.


kisse fan tar livet av mig, och pappa. Dags att hitta ett eget place?
hade suttit perfa, men föst är det sommar serru


atja jag är nykter.. nja

äre sant va?

TA BORT MIN MENS OCH GE MIG SIMS 3!

I´m safe up high

Nu är jag förbannad, och pms har jag också. Kuk morsa. Fan snackar hon i?
säger emot sig själv gör hon också, illa!

We won't stop until somebody calls the cops,
And even then we'll start again and just Pretend that
Nothing ever happened.


Väggar ljuger inte

Sommarlov och väder suger. kuk
Mens också, kan det inte bli bättre va?!

jag vill bara ha sims 3 just nu......


flyg du som kan

But you're the only one who knows how to handle me
And you're such a great kisser and I know that you agree


Flyg vilda fågel

Kom hit nu då! Jag vill gå och lägga mig igen!
men inte ensam, hallåååå?


jag gav dig en gloria idag

Just nu vill jag aldrig dö.

1. Kysst någon ? - Ja.
2. blivit kysst ? - Ja
3. Blivit kramad ? - ja
4. Sjungit ? - Ja, vem har inte?
5. känt dig fånig ? - Haha, säkert
6. saknat någon ? - Ja!
7. Ljugit ? - Människan
8. Rökt? - Sisi
9. Testat droger? - Kanske..
10. Åkt fast av polisen? - Nope, smidig är man, hehe

Om mig.. :

1. Jag har aldrig: tagit sönder något med vilja 
2. Jag vill testa: Bungy jump!
3. Jag gillar: Nicolas
4. Jag ogillar: Kött
5. Jag hatar: mens
6: Jag är trött på: kallt väder
7: Jag vill ha: svar
8. Jag behöver: musik
9. Jag behöver inte: skitsnack


Kärlek:

1. Killar eller tjejer?: Boys
2. Är du kär?: Det är jag
3. Singel/ upptagen?: upptaget här
4. Saknar du honom/henne?: Nu? njea
5. Vem kysste du sist?: Nico
6. Vem kramade du sist?: Nico
7. Längsta förhållande: Just nu
8. Första kyss?: Hm, longe time ago

vi kan skratta tillsamman åt dom

Hur kan man komma försent till skolan när man börjar klockan 2?
det är den dtora frågan, men det får dom ta, ska ju hängadär tills klockan 9, usch!

fitt öppethus och fitt väder som blåser-

Så du tror att du vet

Fitt väder.
Fast ändå mysigt, lite. Börjar halv två imorgon och jag känner ändå inte orken, känner hur skoltröttheten tar över.
fan vad allt är boring, sommar nu!
 


nja

Det är så mycket som jag vill säga dig
men som aldrig liksom kan få form i min mun.
but one day

Så jag stor där jag står

Flyg vilda fågel, flyg du som kan
hade jag dina vingar så flög jag min väg och försvann

RSS 2.0