Hard sun

 

Söndag, älskade Söndag. Ska baka plugga och spela mitt sims. Det är en äkta söndag det!

Det slutar aldrig att snöa uppe i norr. Vi får iaf en vit jul.. love


woap woap



Torsdag, idag åkte niken till Afrika i många veckor för att träffa sin fader.
 Känns tungt, väldigt tungt. Känner redan lite saknad.
Tur att det är Fredag imorgon. pus.


Sexual healing

Idag är jag hemma och tycker synd om mig själv. Inte lätt att med mensvärk.
Men med det hittade jag en otroligt fin låt som jag blev förälskad i.
Hoppas du tycker om den, love.
Ben Harper – Sexual Healing

Mrs. Robinson



Hahaha nej! Jag missade både Lucia och Luciavakan..

just for you

 

Jag saknar ofta mitt gamla liv. Är det normalt?


Long nights

 

Åker hem till prinsen nu. Imorgon ska jag söka jobb! Hoppas jag bara gör det också.

Ha en fin Söndags kväll och ta hand om varandra.

Därför Söndag finns. pus


rädda barnen

hahahaha....

näe, dags att plugga. Önska mig lycka till


Rehab girls

 

Utgång med middag hos Challan. välkommen Lördag


Make it last all night

 

Alla är bakis och sover, dessutom så är det riktigt svinkallt. Kul.

Ska se en Disney film och äta chips. Ha, kommer se ut som en bulle.pus

 

 


I'm trying to care a little less

Lördags"morgon". Igår vad mysig och Charlie och Dessis lille fis var nog den sötaste jag någonsin sett!

Ikväll slår vi klackarna i taket med välkomnsfest för Kåre. Hoppas det slår mina förväntningar.pus


they swallow people whole

Fredag, idag är jag ledig som alla Fredagar. skönt.
Lägenheten är kall och maten är slut, såsom mina pengar, nice.
Ska dra till Charlie ikväll med niken, ny pappa och allt.

Half their lives they say goodnight to wives they'll never know


oh happy day

 

Önskar jag kunde göra sådana här bilder..

Fredag igår, kväll att minnas och jag hoppas denna kväll kommer bli lika bra. Klackarna i taket med mina girls och kvällen spenderas hos andre- Låt oss hoppas på det bästa. Ha en super Lördag och var snäll mot varandra. Du kommer aldrig att komma någon vart genom att vara elak. pus


var är vi?

Idag är det äntligen Fredag. Väntar på att Mimi ska komma och göra mig sällskap i min ensamhet, ha!
Måste börja plugga. Lovely. pus

Lie

November. Kallt och mörkt. Brukar tycka om det tidiga mörkret för det har alltid fått mig inställd på mys. Men nä, inte detta år. Känner mig nere och fundersam hela tiden. Måste börja rycka upp mig!

 

Imorgon ska jag träffa gosisar.


dream is destiny



Torsdag. Heldag med matte.. kunde ha varit värre. Imorgon är det Fredag och jag är ledig.
Dagen kommer senare spenderas i sängen, magen börjar ta kål på mig. Hoppas du får en bättre dag än mig. pus


RSS 2.0