höhöhö...

Hehe, förlåt? Riktigt dålig uppdatering. Men om vi drar allt snabbt. Varit i skolan och inte ett skit har hänt där. Blev helg och det blev party med grtisfylla och goa människor. I lördags var jag barnvakt åt två små skitungar. Var väl mysigt på sitt sätt.. Sett alice i underlandet med Nico och det var helt awesome! Men måste dock ses i 3d. annars är den inte ens värd att se. Blev Måndag och min mage dog, så jag trodde på riktigt att jag skulle dö..

Så igår så drog jag och lill prinsen till akuten med stackars magen. Så jag fick gå igenom min första gynekolog koll.. herre min gud! Jag var tvungen att göra en även fast jag hade mens. åh gud, jag har fortfarande ångest.. Dt var dessutom en liten gubbe som hette Lennart som gjorde den, och en student... åh gud. Jaja..

Dom såg iaf att det är fel på mitt bäckenbotten(?!) så nu är det dags att börja träna som bara den.. kul.. nja. Så idag har jaf varit hemma hela dagen och det var awesome! Dock har jag tandläkaren, men neee... pallar inte alls.


Jag och babe. kul att vi är snygg. hehe


och du bara tror på allt.

Halosan,

Sorry för dålig update men efter färden med kajsa till kiosken så kom Kalle och Peter och hämtade oss, för dom fick någon dum ide om att vi skulle fara och köpa pizza. Så tillsut så hamnade jag hos Kalle och hade det mysigt. Kom hem vid 7 tiden och då var det verkligen dags för en dusch! Så nu sitter jag här i min nybäddade säng, m-m-m-. Nik är också här.. Men det kan inte alltid vara bra

Jag hatar drama. bye


Vår första bild..


Free town

Godmorgon godmorgon

Nyss vaknat upp här hos Kajsa med ont i huvudet och en släng med ångest. Så är det alltid och jag måste nog erkänna att jag hatar att vara bakis, usch! Dessutom så har Kajsa ingen mat hemma.. haha! Men det var kul igår, värt bakfyllan heelt klart! Dock träffade jag två riktigt otrevliga pojkar! Inte ok, man ska vara trevlig mot andra mönniskor!

Kom iaf hem vid 2 tiden tror jag,, så det var skönt att somna lite tidigt. Men nu ska vi dra och löpa onyttigheter, det är vi värd! Men hare gött så hörs vi senare! Byebye


Electrik feel

Halooo

Är hos Kajsen nu med Mimsan, eller var jag ens tvungen att slriva det? Hahha...
Nyss käkat pizza och börjar bli på pickalurven, måste bara meddela att vi är awesome på att göra pizza, godaste kag ätit! Men det är fint det, ellee hur? Så, vad händer för er ikväll då? Hoppas iaf att ni har det riktigt trevligt, det är ju endå Lördag, baaa hallå? Neee, jag driver.

Nu ska vi bara snacka skit och dricka, sen drar vi oss iväg till Ersboda. Hoppas på en trevlig kväll. Så vi hörs senare när vi börjar dra osss. Hare götte så hörs vi sen LOVE.


Just nu, riktig taggad och ser ut som en hora. peace


Dance for free!

Hallåsan där!

Är nu klar och väntar på att mor ska komma med mina pengar, Jag saknar pengar så mycket.. haha! Man lever fattigt när man är rökare, men what to do?
När mor kommer så drar jag mig direkt till Kajsen och göra pizza! Sen ska vi föra och må bra med vin, haha! Sen drar vi oss till lokal festen, Jag hoppas på dom högre makterna att detta spårar, haha. Vill att något riktigt hemkst och kul ska hända, typ ... Kajsa spyr på mimi.. Då hade jag garvat. hehe...

Nejnej, nu jag försöka fördriva tiden med att städa klart mitt rum, kläder all over. Inte ok!
Men vi hörs senare när jag är hos Kajsa, dock så kommer det nog att bli ett fylle inlägg, men det är ju också kul. Så hare gött så länge!


äru på g?

 


jag skulle aldrig ha tålamod att hitta en ny

Morning morning!

Sitter fortfarande i sängen heelt nyvaken. Riktigt skönt att det är Lördag och jag är riktigt rå piggi! Sov ju 5 timmar igår på dagen, sen så la jag mig vid halv 3 inatt, vaknar nu! Shit, helt underbart! Så ikväll kommer jag att vara en riktig party pingla!

Dom senaste kvällarna har jag drömt att jag har varit bäng, dte känns lite mysko. Borde jag vara orolig? Hahah!
Nej, dags för käk och kläder. V hörs senare gofolk, peace!


Godis för mina öron!


på järnvägsspåren

Tjose

KOm hem för ett tag sedan och vill kunna sova, dock har kag redan sovit i 4 timmar från att kag kom hem.. Så nu är jag super pigg och jag måste upp imorgon, kan inte sova till 4, måste göra mig klar,, haha.

Jag är så less, så less så less, så less..
Jag vet inte vad jag ska ta mig till riktigt.. bleh!


Spillde röd vin på hela lakanet på ettårsdagen..
inte ok... men kul


safe up high

Heeej

Sitter hos Kajsa nu med Mimi, trion är återigen förenad! Tackar högre makter! Sitter och planerar vår kväll imorgon. Blir nog hel nice det här! För party hos Kajsen med middag och go musik, sen blir det lokal fest med massa gam folk som man inte har träffat på ett tag! Kommer nog att bli sick kul!

Men nu ska vi fortsätta att snacka bulle, vi hörs när jag kommer hem, så hoppas att ni får en underbar fredagskväll! LOVE


När jag och kajsa hängde i gbg. haha.....


jag skulle pröva mina läppar

Jag hatar frankrike

Jag hatar spanien

Jag hatar Chamonix

Jag hatar skidor

Jag hatar det vi har

Jag hatar Lily

Jag hatar Michell

Jag hatar dina problem lösningar

Jag hatar bra skidsnö

Jag hatar mig

Jag hatar din dubbelmoral

Jag hatar vintern

Jag hatar ditt sätt att prata med mig

Jag hatar att du ser ner på mig

Jag hatar att du har lätt irritation mot mig

Jag hatar att du tror så mycket

Jag hatar oss..


I dina ögon.

Halohalo

Sitter på skolan just nu och slutar om en kvart, gud så skönt, en hel timme tidigare, vilket är ovanligt.. skönt! Så ska hem och städa och sedan plugga. Så myrorna får vänta tills någon annan dag, kanske på söndag. Haha

Men nu ger Eva mig onda ögat, dags att fortdätta att läsa om hur man binder buketter, Hare gött så hörs vi när jag kommer hem. Love!

Vad är det du anförtror hos mig?

Hallå!

Kom hem för inte så länge sedan från Kajsen. Inget speciellt hända väl där. Satt bara och snckade lite skit och fläskade ihop. Jag är faktiskt trött. Så jag hoppas att jag inte kommer att ligga och vrida på mig i flera timmar, finns det någon av er som kanske vet hur man får bort denna sömnlöshet? Den börjar ta kål på mig!

Imorgon kommer det att bli en jobbig dag. Ska kirra ihop massor av buketter som ska säljas, sedan ska jag ta mig hem och hämta gam kläderna som ska till myrorna! Vet dock inte hur jag ska få en stor sopsäck med mig på bussen, jag kommer att ramla.. 
 
Jaja, hoppas att du har haft en fin kväll och att du sover gott.
Hare gätt så hörs vi imorgon! PEACE


Just nu, less och trött. riktigt kul


dom himlarna har lämnat mig igen

Tjosan

Hag vet inte riktigt vad det är som har hänt, men jag lyssnar på lasseman! Alltså Lars winnerbäck. Han är så dålig på att sjunga, men jag älskar honom. Han åh, jag vet inte, man blir bara kär i hans låtar. Har redan sådär 5 favvosar med honom. Jag har alltid haft så starka fördomar om honom. Men nej, det skulle jag nog inte haft.. nu skäms jag..

Men nu drar jag mig till Kajsen! Hon kan få mig glad igen. Lovelove

Jag hatar o bli liten
Och vintern är så satans lång igen..


Om du lämnade mig nu,

Hela denna vecka har varit pesten. Visst har vi våra jobbiga stunder. Men aldrig såhär. Jag vet varken vad jag ska säga eller göra. Just nu vill jag bara sova, sova tills det är juni..

Jag har rätt mycket med mig själv
precis som du.
Jag skulle andas i det tomrum som blev över
om du lämnade mig nu



ett slag i magen.

Heeelo

Sitter på skolan nu och fläskar. Vet icket vad det är vi ska göra idag. Men jag antar att vi ska kirra några buketter. Du vet, jag går på praktiska gymnasiet som florist, vilket är helt awesome, eftersom det ända vi gör är att lalla omkring. Något jag rekomenderar till dem som inte börjat på gymnasiet än, om man nu inte tycker om att plugga. Då kan man börja här, hehe.

Somnade rätt så okej igår, trodde inte att jag skulle klara det, haha! Är så sick ovan att sova själv i sängen. Vet som inte hur jag ska ligga riktigt, jag är ju van vid att någon tar upp hela sängen så jag måste ligga på honom, hehe.

Nej, dags att kissa, hare gött så hörs vi sen. peace


Moster och lillebror. saknar dem.


Vi är dom som jublar en förlust

Hemma igen, eller, kom hem för ett tag sedan. Känns fint att jag och Kajsa har börjat att ses igen, men det är fet dick att Mimi ska bo i Ersmark, så trion är ej helt återställd än. Men jag tycker att det börjar gå sin väg. Som sagt, vänskap är som ett finare förhållande.. typ.

Egentligen så skulle jag behöva plugga. Men jag måste börja försöka att sova. Vet inte vad det är som har hänt med mig, men min sömn vill inte komma på kvällarna, vad ska jag ta mig till?! Usch, jag behöver helg och ha kul!
Men nu ska jag försöka att somna in och mysa med go katta. Hörs imorgon

Hare götte


Kajsa, jag och Mimi, världens bästa trio, lovar!


Solen i ögonen

Tjenis.

Varit en fin dag, dock har jag bara fläskat. Somnade vid 5 och fick ångest när jag vaknade.. haha.

Skulle behöva fortsätta med ritningen på väggen. Men fantasin dog ut och nu vet jag inte vad jag ska göra med det, skitans. Kankse kan du hjälpa mig med ideér? Annars får jag be Mimi komma och hjälpa mig. Hon är ju bra på sådant här med rita & måla. Var länge sedan jag såg henne också.

Nej nu ska jag dra iväg till Kajsen och dricka kaffe. Haha, vilka små tanter det känns som vi är. Men det är ändå bara mysi. Hare finet så hörs vi senare ikväll, love love!

'
Kajsen och jag, fint


what to do?

Jag saknar oss så mycket.
varför gör du det så jobbigt?

miss u

den behövs nu

Helvete vad Alex är seg alltså. Hon är på sanningen segare än mig. Och då är det illa på riktigt. Jaja, jag får helt enkelt börja utan henne då. För jag har så jävla boring. Ska berätta senare vad det är jag ska hitte på, hehe.

Såh också att Mimsan hade gjort en smiley. OHMY, trodde jag icket att hon skulle få faktiskt. Du vet en piercing under överläppen, ah, bra förklaring men jaja. Fuckit. Nu måste jag börja så att det blir klart nåogån gång. LOVE LOVE

!!!

JAG ÄR KLAR..eller jag sket i att svabba, men nu är jag klar! yes! Så nu ska jag lägga mig i sängen och dra iväg mig själv i musik, hoppas att Alex inte kommer snart... hehe

med fjäder i hatten

Nej, alltså... fett less nu. Har gjort hela övervåningen och tanken på att hela köket och vardagsrummet är kvar får mig att vela spy. Fy.. tar en paus här med kaffe och en cigg. Gud så gött.. tack gud. haha. Tur att solen skiner.

PUSSE.

Just nu ser jag ut såhär. less och ful, haha


gone

Because of you I find it hard to trust, not only me,
but everyone around me
Because of you
I am afraid


Because of you

tjosen.

Kom hem för ett tag sedan och sjunger till Kelly Clarkson, var sjukligt länge sedan jag lyssnade på henne! Gamla go minnen kommer när jag lyssnar på låtarna.. fint. Men nu så måste jág städa hela huset, eller ja, måste var väl att ta i. Men det behövs verkligen! Jävla grisar...

Kvällen kommer att spenderas med Ballex, haha ovanligt.. Men jag kan inte sova utan någon. Jag mår så dåligt då.. haha, känner mig så otroligt ensam nu när nico inte är hemma. Jag hoppas att denna vecka går fort som fan! Redan less på skolan.. inte ok.

Dags för dammsugaren. Peace!


miss ma babe.


ohfuck

Haalo

Ligger i sängen nu och är våt.. hehe. DUSCHAT- hängde med alex, frida och björn ett tag. Drama hela tiden och livet som tonåring är ju aldrig lätt. Jaja, det löser sig alltid tillsut. Drog mig sen till kajsen och bara snackade bulle. Skönt, var så länge sedan jag träffade henne!

Imorgon är det skola, skit kul. Men plusset är ju att vi slutar 12, så. bara 2 lektioner. awesome! Så nu är det dags för tandbosten och sängen. dock ligger jag själv i sängen.. ovant. Jaja, love love


GLA


one more time

Nu har jag försökt att få igen det där jävla hålet i mina braller så jävla länge. jag pallar fan inte mer. Jag blir så jävla sur. fyfan. jag kan inte ens sy, och jag är sjuk.. KAN INGEN TA HAND OM MIG... NICO.

nej äckligt. nu drar jag ut och möter Ballex och bättrar på cancern och snackar om hur myclet Umeå suger, peace!


BALLEN!


addicted

Morgonen!

Alla pigga och glada?! Nee, tror jag icket med tanke på att det är sista dagen innan det är dags för skolan. Hade suttit fint med en vecka till faktiskt, känner att jag inte har ork för att hänga med Jocke alltså.. (Det är alltså vår mattelärare, som förövrigt, gärna kan sluta!)

Men ja, fint väder ute antar jag? Har inte kollat ut än, men det ser ut som ett en solstrimla försöker ta sig in här. AWESOME!
Planerna för idag är ganska många.. Hittade ett par braller som jag totally hade glömt bort, men som det dock är fetaste hålet i röven på, så det ska sys igen. Så när jag ändå är på G med synålen så kan jag ju kirra en tröja också, som är allt för tajt i halsen, ser ju ut som en pojke..

Ska nog hänga med Kajsen också, sedan med Ballex. Vill baka också ... nejnejnej! Jag ska ut och gå och dricka vatten.. PEACE


Haha, bajsen ritade av mig förra året, finet


är det ens okej?

Klockan halv 5 på morgonen går tillochmed jag på vad Alex säger.. 

Alexandra säger:
 nej jag är hos anton 

Frida säger:
 okej stopp

Alexandra säger:
 va?

Frida säger:
 du driver va?

Alexandra säger:
 nej?

Frida säger:
 haha oj
 okej
 hehe
 nejmen, varför sitter du vid msn 20över 4 om du är hos anton?

Alexandra säger:
 för att han är nere 

Frida säger:
 det är ju då sängen låter juuu
 haha okaj, har sängen redan låtit?

Alexandra säger:
  klart den har det 
 du känner ju mig ;D
 haha

Frida säger:
 hahahha driver du?!
 oshit, jag kommer att älska måndagar nu alltså.
 drama drama. love

Alexandra säger:
 frida, jag driver 

Frida säger:
 hahah men inte seeen
  hahaha aaah!

Alexandra säger:
 hahahah 

Frida säger:
 haha shit, eller vänta
 drev du om att du har kegat med han eller att du är där?

Alexandra säger:
 att jag är där

Frida säger:
 hahah så du är hemma?

Alexandra säger:
 ahha njeee

Frida säger:
 haha men vart fan är du då?

Alexandra säger:
 hos alice


Vill inte mer.

Helo.

Varit en hetsig dag, men fin. Började dagen med att hänga med Gab på stan, kirrade en fin tröja för 50spänn på loppis, väärsta grejen. Tog en fika och hängde med några från henne klass(?)
Men, en liten sak var att det var finaste vädret Umeå någonsin har skådat under dessa månader, och på ett ögonblick, så snöar det!? Fattar ingenting, kändes inte ok!

Drog sedan hem vid halv 6 med Niken och var barnvakt. Får inte sova med honom ikväll. Käns väldigt jobbigt. Men det jobbigaste är att jag nu inte kommer att träffa snorungen på en vecka. Kul. Jävla skidfitta. Haha, sorry.

Nej, dags för sängen! Peace


Det är det här jag saknar!


PLASTIC BEACH

GORILLAZ NYA ALBUM FINNS PÅ SPOTIFY! Det var länge sedan jag var såhär glá!
men minuset var ju att snoppdoggen är med i en låt, det var icket ok!




Digital Love .

Tjasen.

Måste nästan be om ursäkt för senaste inlägget. Var riktigt less och ledsen. Så nu får vi hoppas på en bättre dag, dock är jag fortfarande lika förskyld. Hela munnen och halsen kliar och är tät i hela näsan. Känns inge ok..

Ska börja göra mig klar snart för utgången. Ska ner till stan med Gab och dra en fika och checka in lite mössor tror jag. Hade sutti fint. Men nu äre skyndning.. typ- Hoppas på en bra dag. Peace!


Jag och Gab i ett nötskal alltså ..


i will wait

Världen är inte okej och jag känner verkligen hur less jag är.
Alla är bara så jävla falska och snackar så mycket bulle.

Specillet dom som var hela min värld. Ha ett fint liv ni.
fuck it.

Nu ska jag sova, Godnatt


come away with me

Halooo

Hoppas att det är nicen. Dock är det inte det för mig. Har fått en riktig jävla förskylning alltså. Men så blir det om man är uppe hela nätterna- Men nästan värt.

Igår var det chilli party hos Ballex och det var väldigt trevligt. Somnade in vid halv 4 och drömmer alldeles för könstiga drömmar. Så ikväll ska jag ta det lugnt och sova tillbaka alla sovtimmar jag har missat den här veckan.

Imorgon blir det en runda på stan och få några inköp gjorda och sedan så är det dags för barnvaktning till lillebror medans mor och far kör skorna i taket. Så hoppas att Ballex vill lysa upp min lördagskväll med skräckisar, godis och alkohol 

peace


Vi gillare.


under the sun

tack för er'


rainbow

Ingenting vara för evigt,
men sanningen var den att jag trodde att vi skulle det.

The only thing I want is for you to be happy
Whether it be with me, or without me
I just want you to be happy


RSS 2.0