Flyg vilda fågel

 

Varit hos Alexandra i två dagar. Igår var en kväll att minnas, faktiskt.

Påväg hem från krogen satte vi oss under bron när det regnade som värst vid morgon kvisten.

 

zxcxvcxvxzczxcxczxczcxvcz

 

"Flyg vilda fågel,

flyg du som kan.

Hade jag dina vingar,

då flög jag min väg och försvann."


Melonas.

 

2 dagars är inte min grej.


I can't even remember his name

 

Punkt


du behöver inte fixas

 

Mår som jag förtjänar idag.


you and me is the reality

 

Ikväll ska jag låtsas som att det inte finns någon morgondag, Jag hatar Frankrike.

 

xcvxcvxcvxcvxvcxvxvvxcvcxvvcvxvcvxvcvxvcx

"What do you expect?
You left me here alone; I drank so much and needed to touch
Don't overreact – I pretended he was you
You wouldn't want me to be lonely"

vad gör man när man tappar sin andra halva?

 

Idag drar jag på klassfest med dem jag gick i 9an med tills imorgon, det var inte igår. Jag hoppas att det blir trevligt. Vissa kommer jag knappt ihåg hur dem såg ut. Love

 

xcvcxvcvxvcxvcvxcvxcvcvcvxvcvxcvxvcvx

"Så länge hjärtat mitt slår
så minns Jag dig när
Du stack ett hål i min Kevlarsjäl
Och så blev Du mitt sår
och Jag blöder ihjäl
Kom gör ett hål i min Kevlarsjäl"

to close

 

Hösten har kommit till Umeå, äntligen. Den är så vacker.

Inatt ska jag promenera och andas frisk luft, lovely

 

vcxvcxvcxvcxvcxvcxvcxvcxvcxvcxvcxvcxvcxvcxvc

 

"If i told you things i did before
told you how i used to be
would you go along with someone like me
if you knew my story word for word
had all of my history
would you go along with someone like me"

time for something new


 

"I hela mitt liv har jag väntat
på någon som liknade dig
hur kunde du lämna mig ensam
i en värld som blivit så hård
i hela mitt liv har jag längtat
långt, längre bort härifrån"

at night i sit by your side

xcvcvcxcvxcvvxcvcvxcvcxvcxvxcvcxv


"I hope I can chill and stay the same
to stop the bleed inside and feel again
to cut the chain of lies
You've been feeding my veins
I've got nothing to say to you."

gården har blivit kall.

 

 

Nyvaken, lyssnar på lalalaeh, fina laleh. Tror jag inte kommer att åstadkomma något med den här dagen. Planen är att sitta hemma och glo på TV.


Har också ont i hela min stackars kropp, under de senaste månaderna har jag bott på en soffa, den börjar bli lite halv hård.

 


"Hur länge, tror du att längtan kan växa, växa?

Om vi förgör
Hur länge, hur länge?
Sommaren har gömt, sommaren har gömt

Men jag har inte glömt

Hur det är att älska
Och jag älskar dig ,jag älskar dig
Så högt så du hör"

spottar ut det sen framför dem

 

"Never mind
I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you too
"Don't forget me", I begged
"I'll remember", you said"

han tuggade glas som tugg


RSS 2.0