are you free?

Hello
Matte nationella gick inge bra, suck. Men det var grymt fint väder idag för en gångs skull här i Umeå, Så idag levede vi livet i solen och sket i skolan. ajaj! Men det gör inget, heh. Så nu ska jag trycka i mig käk, duscha och sen hänga med N. Hoppas han kommer hit, jag har inte orken att GÅ dit, HALLÅ?! Näe, peace


Alices bild

Sugig uppdatering

Hello sun, äre bra?
Har inte skrivit på en vecka, och förlåt, det är inte bra, inte bra- Men jag har faktiskt varit i Skåne under påsken, vilket har gjort att jag inte har skrivit ett piss. Näe, taggar ni nationella imorgon då? Nejnej, det gör ingen antar jag

Shit, time for bed bye

Lite bränna fick man iaf längst ner i landet

Färger i en vind

Hey på er.
Känner mig fett duktigt att jag pluggade från klockan 5 på eftermiddagen till midnatt igår! Matten har börjat sätta sig nu. Kanske att jag kan få mig G?! Imorgon far jag och Alex till Skåne en heeeel vecka! Shit vad skönt! Gud vad jag ska lalla omkring överallt, hehe.

Jag kommer dock inte få träffa N på 10 dagar, det känns faktiskt riktigt hårt. peace.


Jag kan knappt vänta på denna!

Näe så funkar det inte

Hey på er.
Nu har jag dragit ut på pluggandet känner jag. Har som sagt kemiprov imorgon. Slapp göra det idag pga personliga skäl. Men det gick bra och jag är tillbaka på jorden utan pnik i hjärtat. hehe- Är också fett less på det här vädret! Vad är det som händer? Igår satt jag och svettades som en jävla gris i solen med go folk, skratt i käften och en cigg mellan fingrarna. Det är så det ska va! Men idag är det kallt, fuktigt och äckligt. Usch! Vad hände med våren va? Jag vill bara fara utomlands och leva..

Näe, nu ska jag plugga så att N kan komma, han far imorgon.. igen. illa.... peace 


Ta mig tillbaka till Spanien!

My life

Hey,
väntar på att N ska komma, men snart så somnar jag helt ärligt. Även fast jag nästan har sovit hela dagen tills nu. Träffade iaf Kajsa idag och tog oss fet fikat. Shit, Kajsa saknar jag verkligen. Jobbigt att vi inte ses så mycket mera, Mimi med.. Hör av er girls.. Jaja, imorgon ska jag fet plugga iaf. Har keni prov på onsdag. puss på det yao

näe, nu ska jag ut en snabbis, he. peace


Kajsa och jag från förra kulturnatta

Och en stulen bil

Hey på er. 
Sitter hemma hos Alex nu och snart ska vi sätta oss och plugga ett tag. Alice ska dock dra sig hem snart, men det tar sig. Helgen har varit underbar med 50 års fest med mig och Gabb som står i baren med dans skratt och sprit. Dock blev det inga bilder från kvällen. N har också kommit hem nu, äntligen! 

Men nu ska vi faktiskt sätta oss och bara plugga peace 

alice ballis och alex ballix

17 år i staden där jag växte upp

Heey
Hållt igång hela dagen, så jag vaknade nu! Skolan var rätt okey och gick fort. Drog sen och simmade med Gabb, kändes fett bra. Så nu känns det nice i benen. Kanske försvann en celuit eller två. Känns dock illa att jag inte kommer att kunna somna om ikväll, med tanke på att jag har sovit hela kvällen redan.

Näe, nu ska jag vara död tills det är Lördag kväll, eller.. imorgon ska jag simma.. peace!


´bullshit

Jag kan inte sova.
Jag ska upp om 4 timmar. Jag kommer att somna om 3, kul. Varm mjölk kan ta sig eftersom att det inte fungerar. Så nu ligger jag här i min underbara säng och väntar på att kunna somna. Det hade ändå varit nice med en cigg. Men orken finns ej, trappan kan också ta sig, för det är den som är mitt hinder gör att orka gå ner. Om inte dne fanns hade jag redan varit ute.

Jag hoppas iaf på bra väder imorgon. Nu ska jag äta SOV

Disturbia

Tjao,
Har inte orkat skriva något. Har inte hänt ett piss förutom att solen är tillbaka i Umeå, jag har hänt med Alex, har fått mitt första VG inom NO och N har dragit till London. London kan ta sig.

Nu taggar jag endast helgen, godnatt

RSS 2.0