Vi har blivit som dom

Den här dagen har haft mycket känslor,
både jobbiga och.. fina. Jag är iaf glad att jag har någon som dig.

Det är såhär man mår när man hemligheter har,

Fortafrande bakis. fyfan. dagen igår vill jag tacka grymt mycket för!
dock gick mina braller sönder..


När jag trodde att allt var förlorat, kom du.

LALALALA

Spenderat dagen på stan idag med ballex. Visst var det skola ibland också.
men hey, ska vi snacka om det här?!

Hittade världens fräckaste tröja på stale också, så min mor är och kollar på den nu
Jag kommer att älska henne föralltid om hon köper den. hehe
Näe, nu ska jag göra mig lite snygg, nico kommer faktiskt ikv! hallååå


min kajse

dance

Hemma idag, as kul. Jag som ville göra grejer idag. Men ack nej!
åh, jag saknar Nicolas. Kom ba hit vaaa


Lägg dig ner och dö

Hek okey dag i skolan. Ångesten har börjat lägga sig och allt känns riktigt bra igen. Skönt! Men docj har jag börjar att bli super förskyld och febrig, kuuuul. Jag som hade tänkt att äntligen göra klart mitt rum nu när jag hade orken och viljan rill att göra det. Men näe.

Du springer aldrig ifatt, när jag väl är där.
Jag vill inte tänka framåt
men är livrädd att fastna här.
Nu kan det vara för sent att säga som det är.
Vi testar nya vägar som aldrig tycks ta slut,
 vi har försökt att fånga den andra,
 men aldrig nått ut.
Jag vill ha en sista chans så jag säger det rakt ut..
Jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut..

Vi har blivit som dom

Kulturnatta var kall och hungrig. Men sen dög den.
Hängt för mycket med Nik för att ha kunnat skriva här. peace


I just..

Fredag. ja, varför är jag inte taggad?
Dagen har varit bra, varit varmt som fan och jag har känt frihet och bara älskat allt.
köpte också en bh, äntligen så hittade jag en som satt perfekt, hehe

Mimis pic,
Alice, jag och Kajsa

spökstad

Fredag idag. Hm, jag vill sova och aldrig mer kliva upp..
Det har inte hänt ett skit, jävla..

Nu ska jag göra mig snygg. Så snygg att det inte ser ut som jag. För nu ska jag till stan och jag vill inte träffa någon alls. Bara Kajsa, och jag svär på allt som existerar att han är där och jag är bara sur på honom. Men när han tittat på mig sådär, så kan jag bara inte säga till honom. Då vågar jag inte berätta hur det ligger till.
jävla skit

i will make you come alive

Morgon och jag ska till skolan nu,
även fast jag börjar om 45min, men måste man ta bussen så måste man.

Hoppas att denna dag blir bätter än den igår. Annars kommer jag att bli fett jävla less!
peace

burn baby

Ätit sovit och träffat bästa. Nu kan jag leva igen.
Tänk att lite kan göra så mycket. Men förövrigt så börjar jag klockan 10 imorgon, tack!


är det så det är ?

Kom just hem från en jobbig dag.
Kom aldrig mer igen, huvva




-.-





Nu är det dags att bli stark och lycklig

Var det dig jag såg från mina drömmar?

Sommarlov snart och jag vill bara gräva ner mig.  

Säg nånting, säg nånting nu
Du vet att jag får panik av dina tårar
Gör nånting,
gör nånting nu
Förstör nånting
Slå mig, förstör nåt,
jag överlever

Det är svårt att se

Jag klara inte av oss mer, förlåt


Dunk bab

Okej, nu ska jag börja blogga på allvar vafan!

Sitter nu och gungar med i min älsklings bas låt och väntar på att maten ska bli klar. Kvällens planer är bokade, men jag överväger om jag kanske ska stanna hemma, med tanke på att fyllan har tagit över mig 2 kvällar i rad nu. Inte bra, inte bra! Näe, hoppas ni får en fett nice Lördags kväll så hörs vi senare. peace

RSS 2.0