don´t stand alone

Tjeni

Idag blev det ännu en hemma dag. Ibland är förskylning min räddning

God gott folk

Hej pumor.

Okej, nu har jag inte ens tittat in här på över 2 månader. Känner ändå att det är dags att titta in här ibland. Ser att jag senast skrev där runt när nico var i Indonesien (som jag endast var arg över). Men mycket har hänt sedan dess! Har hängt på fetival och spenderat 3 veckor i spanien med nicos familj. Kom hem och flyttade in till en fjuttlägenhet centan med Nic, men som är väldigt mysig. Min bästavän tog även sitt pick och pack och flyttade iväg till France. Jävla.. Väldigt svårt här utan henne, men jag lär mig väl med tiden.

Så om vi nu ska köra om från början så kommer det här att vli skit bra. Nu får vi höras senare för nu sa jag spy upp min mat. God gott folk!

Ballen och jag, som nu bor i frankrike. tummen ner.


RSS 2.0