Han ska testa din moral

Den vackarste bilden jag någonsin sett

Tänker lite på min vän Mimi när jag ser den, pus.


min ängel

Life is a mystery


Stay

Dags för utgång. Nu blir det middag hos Denise, sen bär vi av och gör Umeå osäkert.

Välkomen älskade Fredag.


feel no kind of sorrow

Har tagit hand om mig själv hela morgonen med Looptroop dunkandes från högtalarna. Helt på riktigt, så är en av mina högsta önskningar att få träffa Promoe. Jag hde dött.

Fötterna kvar att ta hand om. pus.


king

Fysatan vad det snöar -.-

i had you

Uppe med tuppen även fast jag är ledig. Dagen kommer att bli otroligt fin. Ska få bort all överflödigt plugg som legat och skräpa, en ta hand om mig dag och sedan ska jag umgås med goa människor. Imorgon flyttar jag in påriktigt hos Nico. pus


No time for us

Torsdag. Imorgon är jag ledig, då har vi visning på huset. Hoppas vi blir av med det.

Jag saknar Alexandra.


Run on

Ne, fuck det här. Nu åker jag hem och till Nico. Hejse


a-a-aha

 

Måndag, ska man säga. Dagen har rent ut sagt varit tråkig och har inte alls haft orken till att göra den rolig heller. Inatt sover jag helt ensam, får se hur det går. Mannen och jag behöver lite space. Önska mig lycka till, pus


Respekt

Igår blev det inget mysa i soffan. Blev utgång med sen hemkomst och besök på toaletten i en timme. Fin avslutning på en fredagskväll..

Så idag blev det bio med Mimsan och snart ska jag vidare till henne och spendera en lugn och myskväll hos henne. Hoppas vi ska spela Halo, något jag och Mimi har nära hjärtat tillsammans, lovely!


så mycket bättre

Nu kliver jag i musekläderna, drar och hyr en komedi med godis och jordnötsringar och blir en deg i soffan. Välkomen älskade Fredag


flying high

Hur kan något så vackert som kärlek bli så fel?

Armand Amar – Whales


lost

Den här bilden är så vacker, tycker om den-

Vill ha lördag, då blir det Harry Potter, även fast jag tycker att Ron är finast.. Men ska nu lägga mig i vår nybäddade säng. mys, hoppas mannen ligger där- skulle vara ännu musigare, sovgott sexi


i naturen

Idag är jag lycklig. Jättelycklig. Snön faller fint som dun, det luktar mat i hela lägenheten, träffat min trio och fick vet att skolan går galant. Känner mig fri och lycklig idag. Dessutom är Nicolas kocken idag, yes!

det var en gång

Sitter och skriver en saga till ett skolarbete. Börjar gå framåt, kanske kan bli någonting bra. Snart kommer min trio, lovely.

Tusen gånger om



Är i skolan. Riktigt grått väder ute och man blir bara på dåligt humör då. Missade även idrotten pga att jag somnade, tummen upp. Vill nu bara ligga och muse med nico och ha sommar. pus


Surfin bird



Söndag igen, tiden går alldeles för fort nu. Idag ska jag på Holmsunds tropikhus med ma man. Hoppas det är så nice som jag hört. Resten av dagen spenderas med Broder Daniel.
Broder Daniel – No Time For Us (Acoustic)


Liten och gose


Igår var det mycket trevligt! klackarna i taket till klockan 9 på morgonen. Finns många fina människor i umeå när man faktiskt letar. Men nu är det Lördag och ska in till staden och fika med Mimi, myse.

i can only do this

Nu är det Fredag. Jag hoppas på en fin dag. Solen har också tittat ner på Umeå idag, och med det hittade jag min nya favvo låt. Lyssna och njut
Mikael Ramel – Långt in i naturen

ohoh

Idag är jag uppe med tuppen och med Nirvana, känns bra. Känner även på mig att denna dag kommer att bli bra. Bättre än andra. Varför vet jag inte, bara en bra magkänsla, pus

I väntan på vadå?

Har alltid fattat tycke för fransk musik. Får känsla av rika och fina platser. Att det är vackert och mäktigt. Som en gammal vacker film. lovely
Edith Piaf – Non, Je Ne Regrette Rien

Lift me up

Har länge funderat på balsammetoden, men jag är så jävla lat. Men nu hittade jag en blogg som heter http://junesabstracts.blogg.se/index.html, Verkar vara en tjej som fattar vad hon snackar om. Imorgon ska jag köpa mitt sista shampo. Checka in henne, hon har båda fötterna på jorden.


padam padam padam

Idag är det söndag. Imorgon börjar skolan igen, känns rätt okej. Dagen kommer att forsätta med frans musik, vackert!

RSS 2.0