Det är nu som livet är mitt

Tjaao,
hoppas att det är nice med dig! Själv är jag depp efter att ha sett filmen "Så som i himmelen". Världens finaste film! Så nu ska jag bara hoppa in i duschen och sen kommer nog N hit. Jag har ändå saknat honom..

Slipper också göra på provet imorgon också. Bara as nice! Men ni får ha det, peace!


Så länge som vi finns

Jag vill bara att det ska bli imorgon,
godnatt

You spin my head right round, right round

Tjaa,
inte blivit mycket skrivet, jag vet.. Men ska jag vara helt ärlig så har jag varit jätte upptagen. Faktiskt! Saker som ska göras och människor man ska träffa. Men jag ber om ursäkt iaf.

Idag vaknade jag och N tidigt, för en gångs skull. Kändes också skönt att vi var ensam hemma. Men sen vid 5 tiden så drog jag mig och träffade Alex på en pizza och solaruim. Fett skönt var det! Det är så en söndags ska spenderas. Go mat, en bra vän och solarium! Underbart

Så nu ska jag se "nyckeln till frihet" och äta min ny gjorda kladdkaka. Sedan blir det plugg för min del. Hoppas iaf att du har haft en skit bra helg osv. peace!
 

This girl, you know

Hello,
sitter på skokan med gabb nu. Har egentligen slutat, men ligger man efter så gör man ju. Men go lärarn Krister låter oss skippa provet ch göra det nästa vecka. Det var fint gjort allt.

Så ikväll blir det bara att ta det lugnt och plugga. För imorgon har vi äckliga uppvärmningen på idrotten. Inte nice! Jaja, det blir nice ändå. peace

Fall a part in parts

Tjao guys.
Missade just bussen och jag kommer att sli super sen till skolan. Jaja, den ända lektionen som jag känner att jag måste gå på är egentligen musiken, eller ja. Kemin är väl också rätt viktig faktiskt med tanke på att jag har missat fett mycket i skolan.

Jaja, blir ingen dag idag. Bara en plugg dag. Med tanke på att jag har 2 prov denna vecka, som jag då inte har pluggat på eftersom jag fick veta om dom nu i veckan. Alltså i Måndags.. shit the same.

Kanske är detta början på något stort och fint,
kanske är detta början på mitt nya liv.
Kanske en början på något bra?

Från andra sidan

Hej på er.
Varit på östra hela dagen och det var fett kul! Sen kom N hit,
och jag ville aldrig att han skulle fara
godnatt

I need you to need me

Jag vill kunna se klart.
Se om det som jag tror är sant.
Att det alltid kommer att vara sant.

I will fall a part and part


stjärnorna finns här

Hej på er.
Mimsan kom idag. Gud vad jag har saknat henne! Har inte träffats på mer 2 veckor, och jag som är van vid att träffa henne varje dag! Vi satt mest och snackade skit och tog igen allt som vi har missat. Sen kom N hit vid 11, lill mysis.

Tycker också fett synd om lillebror. Hans mardrömmar är inte nice. Kliver upp och skriker och ser monster. Bubben...

Har också prov imorgon. Vi får se hur det går. Måste nog öva nu innan jag somnar in.. Det är om förintelsen, ni vet. andra världskrigets hemskheter. Men näe, nu måste jag lägga mig, ska upp om några timmar. peace!

titta bara vad go mimsan är!

två lyckliga dårar

Hey.
Söndag idag och det känns inte nice. Har prov imorgon och jag har inte pluggat. Jaja, jag har heela dagen på mig. Helgen har varit rätt nice. Hängde lite med Gabb i Fredags med vattenpipa, alkohol och skitsnack. Sen drog jag mig till N som var lika onykter som jag, så jag somnade in där. Lite drama och konstigheter har också varit inblandat i helgen. Men så äre alltid!
Lördagen var mer chill. Sov ända tills klockan var runt 5, fett skönt! Drog sen hem och käkade fett god mat. Döda tid med att titta på Mia och klara och sen kom N hit runt 00.

Så nu ikv hoppas jag att Mimi kanske drar sig hit. Det hade varit fett nice, har inte träffat henne på 2 veckor nu! Och vi som brukar ses nästan varje dag! Helt insane. men näe, nu ska jag plugga vidare. hare peace!




Haha, kajsa har ritat av mig. Go hon är!


Hur är det då att vara kär när man är stor?

Tjao på er.
Ligger hemma hos Gab och bara tar det lugnt, eller Gab sover och jag ska snart ta mig en dusch. Fett skönt också att det är Fredag idag. Men det blir nog en skön kväll med film och goa människor. Typ.. eller Först sk ajag hänga med Alex till Grubbe och käka. sen ska jag bara ta det fint med N. Det blir fett nice vaa?

Bruden som var full och hoppade ut genom fönstret på skolan gick i 7;an.
Shit alltså. Illa

såhär ser vi alltid ut


Är det såhär att vara kär när man är liten

Jag är fett less, trött och hungrig. Och jag saknar N.
inge kul.


Kom igen nu, sväng på basen

Hey guys.
N for just och jag sitter nu ensam och käkar choklad. Känns rätt tragiskt. Mimi snackar om att hon vill se lite mer inlägg, ska den bruden säga?! Haha, nej men vafan, jag vet att det är fett gles uppdatering. Men jag ska allt få ordning på det. Det händer bara så sjukt lite i mitt liv just nu. Eller det händer väl saker, men det är saker som man inte kan skriva upp här. En blogg ska inte vara allt för personlig, typ...

Imorgon blir det iaf skola för mig. Surt, yesyes! Jag han missat så grymt mycket. Och jag som hade tänkt att sätta upp MVG i alla ämnen, haaa. In my dreams. Nej, nu ska vi vara glá. Hoppas att ni har haft en nice Onsdag, godnatt och peace!

KENT I MITT HJÄRTA

You are my radio star

Godmorgon.
Yes, det är godmorgon för mig nu.
Som ni vet så har jag urinvägsinfektion, och jag vill inte vara i skolan då, eller jag fick inte. Och vet ni vad som är lite kul? När jag är sjuk, så sover jag alltid skit länge, jag bara sover och sover tills jag är frisk igen. Så nu känner jag mig fett bra och det blir faktiskt skola för mig imorgon.

Fick också höra att brandalarmet gick idag på skolan, och att någon full brud i 7;an hoppade ut genom fönstret! Lite surt att jag missade det.. Jag menar, det är ju inte varje dag som det händer. Näe, nu ska jag gå till ica och köpa choklad. Seeeya


Trött

Jag är trött, men jag har saker att göra, fortfarande, även fast klockan är midnatt.
Hej jag har mens & urinvägsinfektion, det är inte nice!



peace på er.

Heaven´s on fire

Tjaa guys. Lång natt blev det, så idag ska jag bara ta det lugnt med fotbad och äta fett med choklad. Ni vet en såndär ta-hand-om-dig-själv-dag? Fett skönt. Måste också börja göra mig redo får skolan. Eftersom lovet slutar nu på Måndag. Kul va? Nja..

Kajsa kommer också ikväll. Vi ska nog endast sitta och snacka skit. Mysigt. Näe, nu ska jag checka film och sen sova.. Haha, vi hörs sen, peace

lick me like a lollipop

Tjao, äre nice med er?
Här funkar det. Dock är jag omringad av lådor och saker från gammlahemmet. Har inte orkat att packa upp och hålla på. Det får päronen göra, he. Är iaf fett trött och jag sitter bara och chillar med Kajsa. Sitter och eggar våra få kortspel som vi kan, tragiska vi är- Men vi är iaf tillsammans. Haha, sen ikväll så kommer N hit och det blir väl nice, blir iaf en tidig kväll ikväll.

Helgen är också redan bokad. Känns jobbigt, men ändå nice att det faktiskt händer något nu. Som vanligt så hänger också Kajsen med mig. Det blir fett, he- Näe, nu ska jag sätta mig med Kajsa och fortsätta med vårat spel, haa. seeya

Jag drömmer att jag sover med fienden


min gab

Tjao på er.
Hård natt och jag ska bara vara hemma ikväll. Diska och tvätta är ett måste nu, står inte mut med att det luktar skunk... haha, jag går in på detaljer you know. Kanske ska jag dra mig till stan och hyra ännu en film? Det hade varit nice med tanke på att Gab ska komma om ett tag. Antar att vi bara ska tare chill och vänta på att morgondagen ska komma.

I feel so untouched and I want you so much that I just can't resist you
It's not enough to say that I miss you
I feel so untouched right now
Need you so much somehow
I can't forget you
Been going crazy from the moment I met you

Right round

Har bott hos Alex i 3 dagar nu, kanske dags att komma hem? Fast jag kanskee far dit ikv, jag får se. Vi har iaf haft det trevligt, men tårar har också funnits, drama you know. Inte nice..

RSS 2.0