det som hon trodde var sanningen

Jag är så less, så less på att det alltid ska vara samma visa hela tiden.
Varför kan det aldrig vara okej? Varför ger du mig skulden för allting när det alltid måste finnas minst 2 personer för att skapa ett problem i ett förhållande. Varför kan vi inte bara vara som förut?
Jag önskar att vi skulle kunna lösa det här tillsammans på en natt. Men det går inte. För att kunna lösa något, så måste man komma överens, dock, så är det något som vi inte kan. Är det ett års krisen som härjar, eller är det dags att inse att vi inte längre kan vara med varandra?

"fuck you, vem sa att jag skulle behöva det här?!"

Du är bra på att träffa det svaga punkterna ungeman, verkligen. Hur kan något så vackert som kärlek kunna bli så fel?

Hjärtan med ädel titan

Just nu, just nu så orkar jag knappt bry mig om er. Kan ni inte dra iväg igen? Ni ska ju inte vara här! Ni har fuckat upp allting. Den ena är någon jävla hor drama girl som vill ha uppmärksamhet och försöker ha en "chill stil" men egentligen är någon jävla fjortis. Medan den andre har alldeles för höga tankar om sig själv och tror att han har kollen, medan han blundar i mörkret. Koll? Nja du. Dom två har noll koll och kommer aldrig att ha.

Gud, far hem. Ni vill ju inte ens vara här. Far härifrån. Lämna mig ifred. ÅK.


yeyeye

Heeej

Tött.. vaknade klockan ett "imorse" av mimis jävla väckarklockan. Var tvungen att dra mig hem för tidigt för att jag insåg att jag inte tömt kattlådan, och om jag inte gör det, så skuter den på golvet. Kräsna katt. Och vad möts jag av när jag kommer hem? En riktig bajshög. Inte okej!

Men det första jag gjorde när jag kom hem var att lägga mig i soffan och se på sex and the city. BIG LOVE! Men nu är Kajsa här och vi ska dra ihop nå käk. Gött gött. Men går kvällen var fin. Det var länge sedan jag var med Mimi själv. Var skönt att vi äntligen var tillsammans igen som förr.



du är discot i mitt hjärta

Tjollahoppen

Sitter hos Mimsan nu och har det mysigt. Vi har sett filmen upp, ocg jag kan säga att det är nog den goaste filmen jag någonsin har sett! Helt underbart, ni som inte har sett den, se den! Nu ska vi göra go te och snacka blöja, även fast klockan är halv 3.. hehe.

Men hoppas ni har haft en fin Fredagskväll och ha det gött så länge så hörs vi imorgon. Big love!


ninjaspark

Halo!

Kvällen är nu planerad och den ska spenderas med Mimi i Ersmark. Var ett bra tag sedan jag  var där nu! Gamla goa Ersmark, Vart jag än flyttar och hur jag än känner, så kommer jag alltid att vara en äkta Ersmarkare. Hur fint som helst. Dock inser jag när jag kommer ur duschen att mor tog med sin hårtorken till fjällen, ohfuck! Inge bra...

Men jag hoppas på en mysig fredags kväll, har nu kollat upp att det faktiskt är Fredag, höhö. Och jag hoppas att nu också får det! Hare gött så hörs vi antingen imorgon eller hos Mimsan, LOVE!



Jag och mimi, för jag vet inte hur många år sedan. Haha


i hate dreams

halosan.

ligger fortfarande i sängen och luktar svett, och klockan är 4.. åhgud.. Men jag ska försöka fara till mimi, eller i af träffa henne. Om hon inte har något annat för sig, haha. Annars så ska jag ta en slappis dag och bara ligga i soffan och checka in Sex and the city. Det är nog det göttaste programet som finns!

Ingen sol idag heller, vad är detta. Men det är fuktigt och tung luft.. usch. Vad har hänt med vårt klimat? Eller brukar det vara såhär i april? Haha..

Men nu är det dags att ta sig upp ur sängen. Hoppas ni får en bra Fredag, (eller visst är det Fredag idag?) Hare gött!


En full frida i somras. Världens goaste kväll!


Vad är det som är tomt?

Tjenis

Kom inte ens ihåg senast jag skrev? Men det är götte endå. Klockan är halv 6 på morgonen och jag är inte ens på sovhumör. Usch, jag hatar att vara ensam i sängen..

Men jag har riktigt godis nyheter. Jag och Nik har äntligen kirrat en lägenhet mitt i stan, för endast 2000 i månaden, det är helt awesome! Guden gaden, tack! Nu jävlar ska jag drömma om inredning. YES!

Godnatten! Love!

boy i was made for you

jag behöver sex. nu. NICO!!

Nattliga tankar

Ska det vara såhär svårt att vara själv?

Har jag blivit en sådan person som har blivit beroende av en annan människa? Hur ska man då kunna vara just det, själv? Kan det verkligen vara bra att överleva på en annan människa som har ens hjärta i sina händer? Hur kan man veta när det blir farligt för en själv? Kankse är det så människan är uppbygd. Att sinnerna är uppfunna för att kunna visa sig för den man håller som kärast. Men hur ska man då kunna klara av när den andra människan inte längre finns i närheten? Hur tänkte dem där?

Så månfa frågor utan svar. När vet man att det är farligt?


RSS 2.0