Everybody but me

Helo, blogg torkan.. know, men jag har ärligt inte brytt mig om datorn. Så detta blir nog mitt längsta inlägg någonsin, hoppas du får tid... haha .

Men mycket har hänt i mitt patetiska liv i Umeå. Haft lill julen med familjen Jonsson. Alltså med Niks familj. Fint av dom att jag fick komma och ha jul med dom, och att jag fick julklappar gjorde mig ännu mer förvånad. Jag fick exakt allt jag har önskat mig, hoppas nu inte mor har varit och köpt samma grejer. Fick parfymen CLEANE av nik, jag kan säga att jag tappade andan när jag insåg att den var min.

Var också på en fest i lördags som jag egentligen inte vill komma ihåg och som egentligen bara spårade efter ett tag, dessutom blev jag full på vin och det är inte nice, inte nice alls. Snacka om bakfyllan och nej... usch.

Dessutom har Nik farit till chamonix(france), inte OK, inte alls! Ingen nik på 9dagar... Men igår hängde jag på stan med Mimi och Kajsen och köpte sista julklapparna, skönt att det är avklarat. Drog senare till ersmark med Mimi och drack vin och spelade Halo. Alltså jag, mimi och Halo, finns inge finare och bättre. Vi har ärligt det bästa teamworket, hahha! åhnej vad jag låter som en riktig wow spelare som min lillebror. Så imorse vaknade vi 4 ... inte ok. Vi kirrade ihop oss på en timme och mötte Kajsa i stan där vi hyrde film och for till henne för att ha våran "lilla jul" där vi såg på film och fick magsår av skratt, höhö.

Så imorgon är det den 23;e, dagen före julafton alltså .. ja. Så ska med mor till stan för att kirra ihop ett par vinter skor till mig sedan drar vi till Boden där mormor och morfar bor. Kommer att bli mysigt att träffa dom igen, speciellt Sofia och Sara. Neee, pallar inte skriva mer.. skrev ändast det här för att jag senare ska se vad jag gjorde under min ungdom, ahaha, peace nu och sov

neje

Heeey
Vad händish? näe, skoja bara. Nej man vad gör ni? Själv sitter jag här.. själv. Funderar på att gå ut en sväng kanske.. få igång tankarna och sluta att bara sitta här som.. jag vet inte. Sitter också och sjunger, dock så följer inte min sång röst med så bra, tur att jag är ensam hemma, och jag hoppas att nico INTE kommer och upptäcker mig. Hahaha... tragiskt

Lillebror har julavsluting nu, synd att jag inte kunde hänga på, han var väldigt söt i sin lille nisse dräkt. Tänk att han är 1,50 men fortfarande har samma nisse dräkt som han hade när han var typ 1.20 MEN VILL BA ÄTA PÅ HAN. åh.. baby, nej nu ska jag ut och röka pusee


Jag och kajsen, misse.


rustee

Heelo.
är hemma nu, eller a, jag har varit det ett tag nu. Egentligen skulle jag börja plugga vif 11.. men ärligt? Jag pallar inte. Känns bara så jävla jobbigt. jag har pluggat varje dag i flera månader nu. Just nu är jag bara heeelt cp less.

Men solen sken idag, jag har saknat den. Även fast den bara var framme en kort stund, så var det fint. Näe. nu måste jag plugga. peace

var hon vackrare än mig?

Halo
är på skolan nu. Har endast 2 lektioner idag. Likamed att jag slutar klockan 11, hehe. tack guden. Dock kom jag lite sent ... fast det är inget konstigt med det. Gud vad jag vill ha ett lov!

Idag så gäller det bara plugg för imorgon har jag prov, igen(!!) vafan... åh. jaja, peace

du är vittrad

Halo, har geografi nu. Inte nice alls. Vill bara döda något eller några när det gäller sådant här.
Helt ärligt, jag skiter i våra berg och hur dom vittras sönder. Allt går helt enkelt sönder någon gång. HALO?! inget lever föralltid.

men jag slutar iaf om en halvtimme, känns bara bra. Dock måste jag återigen plugga. ÅH GE MIG LOV. dessutom kan nora gå och hänga sig. jäävla fan... ger mig ett betyg som hon inte ens har checkat in. fett dålig stil. Som att hon aner att jag bara kan få dåliga betyg. fuck her.

måste bara säga att en liten pojke i min klass fiser när han blir nervös, och jag sitter nu brevid honom. Hoppas jag inte luktar fis när jag kommer hem.. hahahaha. förlåt min vän. haha . nejnej dags att inse.  typ. peace

hhuhu?

tjosen
Kom nyss till skolan, dock är ingen här? Är jg dum i huvudet eller hade vi ingen sovmorgon? haha ohfuck. Jaja.. får väl sitte här då och typ .. spela tettan, haha.

Känns jobbigt att det är Tisdag idag. Känns som att det är söndag.. Jag hinner inte kirra allt som jag ligger efter i. haha fuck igen.. Skitsamma. Nu äre iaf dags för skolan och jag ska dö. peace


med ena foten utanför

Tjaaasen,
sitter hemma. Dog i sängen när jag kom hem. Vilket var vid..1 så, jag har sovit tills nu. Kul. lätt att somna ikv. Dessutom har jag feetaste spanska provet tills imorgon. Hej jag har inte pluggat. puss. på. mig. fuck.

men Gabbi kanske svänger förbi teg senare. Så vi ska ba ses på en cigg och snacka bajs. Sen kommer nik. Alltså egentligen skulle jag inte behöva skriva att han kommer, för att han har sovit här i snart 3månader. så, haha.

näe, pappa börjat bli röd. dags att äta han jävla mat. Nej vad dum jag är.. haha nejnej peace


bulle

halo,
nyss käkat och jag har nu ont i magen, inte ok..

Men jaja, nu äre ny vecka och det är bara att kämpa. Tre feta grejer som ska in denna vecka. Så det är bara att plugga sönder. Plugga hela jävla tiden. Jaja, som sagt, bara att kämpa. För jag är så jääävla smygg och bra. Haha, nja, förlåt. Det där var inte ens kul

Ikväll ska jag dra ihop en spanska läxa, elle det är ett prov. Så inte händer det något speciellt. Men helgen har varit skit kul, förutom att vänner svek. Så jag kommer att palla, haha. PÅ FREDAG ÄR DET LOV. peace


alltid samma visa

Du flyger högre än oss andra
De får se upp varenda gång
Först när du tar dig ner på jorden
Först då kan jag va din vän

Du vill alltid samma sak
Du vill ha det du förlorat
Men mig får du inte tillbaks


visst har jag skyldigheter

Heehe, hej.
Jo, bloggtorka på högnivå alltså. Men helt ärligt så har jag inte haft orken om att sitta och berätta om min lilla patetiska vardag. För helt ärligt, det händer ingenting. Eller, haha. Idag kanske det är party och fika med go brudsen. Annars vet jag inte, ska iaf sova med nico, Men så äre ju alltid. hela tiden.

less, som, fan. Snart jullov för en gångs skull. i 3 veckor(!!!!!!)
nu äre verkligen bad santa, okej, vet inte vad jag skriver längre, men jag har iaf engelska nu och sen så bra det av till mat, m-m-m. Likamed slut för denna vecka,

Haha näämen juste. Lucia är ju imorgon, fast vi ahde ändå luciatåg idag. Dom var allt fin, faktiskt! Jag önskar också att jag kunde sjunga. dick head. peace


RSS 2.0