stop

Inte skrivit på en vecka, men det har hänt mycket.
Nu ska jag iaf dra till stugan med Nik, kommerhem igen på söndag kväll. Underbart känns det! peace

igår spårade det också, med tanke på ambulansen ..


jag och babe i stockholm serru,

where is my mind?

Tjao guys
Dags att göra sig iordning och fara och hyra lite filmer, och köpa fett med godis, eller nej. frukt ska jag ha, dags att börja bli lite nyttigare av sig tror jag. Iaf med tanke på hur vi levde i stockholm, hee..

sen kommer nik, peace
M.I.A. - 20 dollar

inflation

Kom hem imorse klockan 6 på morgonen från en bussresa på 9timmar, klart att man känner sig super fräsh serru. Men nu, nu har jag sovit, käkat och duschat,, och sovit igen. Så nu ska jag dra en film och ta igen all vila som jag har missat i tre dyng. Dessutom så drar resten av huset till stugan. Så jag är själv, tack guuuud!

och det värsta var att det var jobbigt att gå omkring i srockholm för att det verkligen var äckligt varmt, jag lovar. Jag avled.


helt off

Otroligt bra dag idag. Började med att jag och Alex drog till Jimmy och chillade fett. Sen begav jag och alex till coop och kirrade en kladdkaka och dricka, Var nog det godaste kag har ätit i hla mitt liv. Så vi satt på en kulle på ålidhem, (precis som den rosa valrossen brukar göra..) i solen och lyssnade på musik.

Så  nu har jag bytt om för bussresan till stockholm. Jag och babe drar ju iväg nu ikväll från tråk Umeå. Hurva
näe, nu beger jag mig till bussen,


drar den här bilden igen bara för att den är så jävla häftig


Se dig aldrig om

Första dagen på hela sommaren som jag vaknar tidigare än 2 av mig själv. Finally.
Men nu är det dags för att bli klar för dagen eftersom det är go jävla väder ute, och vem ska sitta inne då? Ingen, svergie sommarn är ju som den är, så när det väl är sol, så ska man fan njuta. Dock blir det ändå att man skriker " ÅH VAD VARMT DET ÄÄÄR! Men nejdu, nu du ska du få se,,

ikväll bär det också av till Stockholm med nik i några dagar. det behöver vi..

aldrig mer ung

Stan heeela dagen, fett less nu serru.
blir mys kväll med baby ikv. finaste

headlock

Vaknade för ett tag sedan så nu ska jag dra mig till nolia med Elin, kommer säkert att bli skit kul!
sen drar jag mig till stan för att bränna lite pengar med Kajse, äntligen får jag lite nytt, hehe.
sen ska jag käka middag med min prins här på rost, saknar redan baby, även fast han for nyss. .. och att han kommer tillbaka snart, jaja. fett tråkigt, peace


äre paty så äre. Alice och jag. Haha!

oj vad fina dom är

Min finaste är hemm anu och jag kommer inte att skriva så mycket mer. Eftersom jag bara skriver här när jag måste skriva av mig. Men nu är äntligen stockholmsresan bokad och jag vill bara fara nu! :D

RSS 2.0