in my dreames

Jag vet inte längre
varför gör du såhär? Varför kan du inte gå? Ge dig av, lämna mig ifred. Sluta.

It's like you're a ghost that's haunting me
Leave me alone

It's like I'm running from you all the time
And I know I let you have all the power

For everybody but me

Heeej

Kom hem för ett tag sedan med Nik. För första gången så känns det så skönt att vara hemma. Ja har saknat min säng och värme, för hos nico är det som att bo i en grotta.. inte ok.

Imorgon är det skola, och det värsta är att jag är taggad.. vad är det som har hänt?!

jaja, peace

din dumma dialekt.

tjose

Sitter hos nico nu, som jag har gjort hela helgen. I fredags så hängde jag med Alex och Björn och såg Avatar 3D, igen. Den är så sjukt fin, LOVE IT! Du som inte har sett den i 3D, se den idag!

Och igår så fyllde ballex år, av mig och Nico gav henne en dildo, haha! Men hon blev ju glad och det är ju det som räknas. hehe.. Så vi käkade på resturang och hade det myse. Drog den till Kajsen och snackade bull. Har verkligen saknat henne. Är inte van vid att vi bara ses en gång i veckan.. När vi var Ersmarkare så hängde vi ju varje dag, usch..

Men idag är idag och jag ska ba mysa med nik och film. Skulle egentligen behöva plugga, men nee... hehe.


Direkt från lallarskolan.

Hejen

Sitter på skolan nu, kom ihåg nu att jag har bytt skola och jag älskar den mest. Jag vill knappt åka hem. Eller jag vil åka hem och duscha, det är väl det ända..

Solen skiner också, fini.. vårkänslor som bara den alltså! Näe, nu ska jag plugga blommor.Peace

Dom har ju väntat på det här-

Hejen

Egentligen vill jag inte skriva idag. Jag känner mig väldigt nere.

Gabbi fick mig iaf glad. love.


Jag och gab i 9;an i skolan. miss ...


Sun is shining

Helosan

Kom inte hem för så länge sedan, var tvungen att vara kvar på skolan ett tag för att avsluta ett jävla engelska arbete. Men nu är det ur världen, så nu är det bara blomprovet kvar, känns inte ok alltså ..

Denna dag har varit alldeles för känslosam, eller, det har nog alla dom senaste dagarna varit.. Usch. Men nu när solen börjar komma fram så tror jag nog att alla mår lite bättre. Man blir ju så jävla deppig när det är vinter såhär jävla länge!

Har iaf hittat min sommarlåt. Lyssna och njut!
Christien Rosen – Sun Is Shining




nämen se där

Haaalo

Nyss ute och mötte kajsen, kan säga att hon inte var så jävla på G när det gällde hennes helg. Så man kan ju säga att bådas helger har sugit kuk, rent ut sagt. Men det tar sig.

Sitter med Nik nu, som vanligt på kvällarna, ha-ha.. Imorgon kanske jag drar förbi gabb och myser med henne med film osv. We will see eftersom jag måste plugga på blomprovet, känns inte ok. Men det tar sig dte också, höhö.

Nej gud vad ovärd jag är. peace
 
Haha, sötenosar.


Denna gång är du riktigt säker..

Nej nu är jag less på den här fasaden och masken vi har. Jag mår inte bra längre och jag vet att det är det du blundar för. Du tror att du kan gå och komma precis som du vill, men nej, jag är så sårbar. Även fast det var länge sedan. Jag kommer alltid att vara sårbar. Varför kan du inte hjälpa mig, istället för att göra det värre och göra så att jag hamnar längre ner på botten? Varför ger du mig inte din hand?

Jag har börjat att tvivla för mycket på det här. Jag är så omedveten och jag känner mig så iskall. Jag vet inte vart jag ska vända mig. Dagligen så knyter det sig i min mage och min själ skriker. Jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Jag skämms över att gråta, men skratta åt mig,
då kanske jag kommer över.


Ta mig tillbaka till Grand Canaria..


come here

Helo

Slutade 12 idag, vilket var tur det, var verkligen helt sönder trött imorse- Dessutom var gårkvällen inge kul.. inge kul alls. Hor drama. Hade iaf turen att vara tillsammans med en gentleman. Så han tog sin tid och hämtade mig på skolan,hehe.. woopi.

Nu ska iaf försöka kirra mitt hål i näsan igen. Jag saknar det så mycket,, men det gör verkligen så ont tat töja ut det, egentligen vill jag bara strunta i det. men nej! Jag vill!

peace


gam piercingen i näsan.. really miss.


Ta ett gäng.

Haaalo.

Middagen gick finfint. Dock var det så kallt att jag helt ärligt ville åka hem. Jaja, det var ju trevligt iaf. Så nu sitter jag med Nik och kollar på spiderman 3. Måste säga att han är så sexig i dräkten. Han borde alltid ha på sig den, för utan den, så ser han ut som en riktigt ful tönt. sorry ...

Men nu börjar den, så peacen.


i miss u love

Tjeni

Kom hem för ett tag sedan från Nik. Gårkvällen var allt fin den. Alex drog sig till mig vid 6 och käkade middag. Sedan skulle vi börja dra oss till bion för att se avatar, men när jag kollar om den verkligen går, så går den inte(!?) Alex hade alltså checkat in när den gick i stockholm... alltså.. tur att hon är söt och att jag tycker om henne. Så vi drog och såg Daybreakers. Kan säga att jag hade liiite för höga förväntningar, men ja, den funka..

Drog sedan hem till henne och körde ihop en klladdkaka vid halv 1 och såg sex and the city, helt lovely. Så ikväll ska jag till alex och Niks mormor och käka middag.. herregud, jag måste verkligen ha med mig ciggaretterna.. haha! Och vad ska jag ha på mig?!

Jaja, ha en fin kväll götte folke, peace


Ja, jag är ju en glad iaf..


flower

Helo!

Ligger i sängen just nu och är happyface för att min dator äntligen vill samarbeta med mig! Helt lovely. Gårdagen var fin. dock blev den lite sen när jag och alex fick för oss att dra på fjortisparty vid 12.. slutade med att vi gick in i ett sovrum och klagade på alla som var där.. haha. Nog hade det varit kul att fdiva med allt om jag hade haft lite alkohol i mig, men icket! Ingen alkohol på 10 dagar nu, tar man stark medicin så får man icket, och det håller jag mimg till!

Ikväll kan jag hoppas på att dra på bio med Alex. Vill så gärna se Avatar i 3D, även fast jag redan sett den en gång.... hehe.. Nä, dags att pulla, peace


bäbä vita fisk

Haaalo

Jag, kajsa och Mimsan sitter nu hos Kajsa i hennes nya lägenhet, aset nice alltså. Verkligen skit fin. Blir så jävla sugen på att skaffa lägenhet, så nu håller vi fan tummarna för "min och Niks lägenhet", den är ju inet vår än.. men man kan ju alltid hoppas.

Dagen har varit allmänt jobbig tills trion satte oss på Wayne´s. Träffade Jacob också och han var verkligen på g.. haha. puss på det alltså. Men vad vi ska göra ikväll vet inte, ska väl bara snacka bulle och röka,,, hehe. Livet. Men det är fint.

Men nu ska jag vara social, peacen


Kajsen och Mimsan, världens bäste


Ja vad ska det bli av dig?

Tjeni

Nyss duschat och det var bara jätte skönt. Imorgon blir det skola för mig. Även fast jag inte pallar. Men jag vill konstigt nog fara dit, bara för att jag har bytt till världens fineste skola. Man vill bara äta på alla som går där. Dessutom så har vi bara florist imorgon, så det är bara att sitta ner.

Men nu är det dags för kvälls sysslor och dra igång en rulle, dessutom kommer prinsen snart, så då slipper jag vara ensam.. haha. Känner mig redan ensam även fast Alex drog för 1 timme sedan.. haha. inte ok!

men nu ska jag gå och röka en dödarpinne, peace.

Jag och babe på nyår, jävla fyllon..


Have to have!

Tjeni.

Länge sedan nu, hehe. Men min dator är i dimman och vill inte vara med mig längre, så.. ja. Jag får helt enkelt hänga med mammas nu när hon inte är här..

Sitter och väntar på att Ballex ska komma hit, hon är en riktig segis hon. Vad vi ska göra vet jag inte. Antar att vi ska snacka om hur mycket livet suger och röka till vi inte kan andas.. näe, nu var jag lite för.

Jag tycker iaf synd om mig själv eftersom jag har en intektion i min tå(!?) Inte ok!
Men nu ska jag pulla, peace


RSS 2.0