i miss u love

Tjeni

Kom hem för ett tag sedan från Nik. Gårkvällen var allt fin den. Alex drog sig till mig vid 6 och käkade middag. Sedan skulle vi börja dra oss till bion för att se avatar, men när jag kollar om den verkligen går, så går den inte(!?) Alex hade alltså checkat in när den gick i stockholm... alltså.. tur att hon är söt och att jag tycker om henne. Så vi drog och såg Daybreakers. Kan säga att jag hade liiite för höga förväntningar, men ja, den funka..

Drog sedan hem till henne och körde ihop en klladdkaka vid halv 1 och såg sex and the city, helt lovely. Så ikväll ska jag till alex och Niks mormor och käka middag.. herregud, jag måste verkligen ha med mig ciggaretterna.. haha! Och vad ska jag ha på mig?!

Jaja, ha en fin kväll götte folke, peace


Ja, jag är ju en glad iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0