din dumma dialekt.

tjose

Sitter hos nico nu, som jag har gjort hela helgen. I fredags så hängde jag med Alex och Björn och såg Avatar 3D, igen. Den är så sjukt fin, LOVE IT! Du som inte har sett den i 3D, se den idag!

Och igår så fyllde ballex år, av mig och Nico gav henne en dildo, haha! Men hon blev ju glad och det är ju det som räknas. hehe.. Så vi käkade på resturang och hade det myse. Drog den till Kajsen och snackade bull. Har verkligen saknat henne. Är inte van vid att vi bara ses en gång i veckan.. När vi var Ersmarkare så hängde vi ju varje dag, usch..

Men idag är idag och jag ska ba mysa med nik och film. Skulle egentligen behöva plugga, men nee... hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0