inside my head

Oj, inte skrivit på hela två veckor. Men jag vet inte riktigt om bloggandet är min grej. Det alla gör här är att försöka bli känd och kirra pengar genom sin meningslösa blogg? Shit, finns ett liv.

Men näe, jag ska försöka bli bra på det. För det är ju faktiskt kul att kolla tillbaka på hur ens liv var. Jag är iaf hysteriskt sjuk. Vilket gör att jag stannar hemma imorgon, och dessutom så sket jag i Japan satan idag också. Kände att det bara skulle bli jobbigt om jag satt där  och försökte koncentrera mig på någonting som jag endast vill kräkas på när jag mår såhär? Njadu, inte in grej det.

Nico ska iaf komma hit och ta hand om mig, hehe .. Han har sin fransos charm han. Fick dessutom är fin ros igår också, men det kanske hade sina orsaker, men ändå! Vem säger nej? Åh, vart är han?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0