stjärnorna finns här

Hej på er.
Mimsan kom idag. Gud vad jag har saknat henne! Har inte träffats på mer 2 veckor, och jag som är van vid att träffa henne varje dag! Vi satt mest och snackade skit och tog igen allt som vi har missat. Sen kom N hit vid 11, lill mysis.

Tycker också fett synd om lillebror. Hans mardrömmar är inte nice. Kliver upp och skriker och ser monster. Bubben...

Har också prov imorgon. Vi får se hur det går. Måste nog öva nu innan jag somnar in.. Det är om förintelsen, ni vet. andra världskrigets hemskheter. Men näe, nu måste jag lägga mig, ska upp om några timmar. peace!

titta bara vad go mimsan är!

Kommentarer
Postat av: mimi

haha jadå, titta bara så "go" jag är.. USCH.. hahha!

pusspuss!!

2009-03-16 @ 02:16:02
URL: http://iammimi.blogg.se/
Postat av: gabs

haha alltså go sötfisen!

2009-03-16 @ 18:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0