Kom igen nu, sväng på basen

Hey guys.
N for just och jag sitter nu ensam och käkar choklad. Känns rätt tragiskt. Mimi snackar om att hon vill se lite mer inlägg, ska den bruden säga?! Haha, nej men vafan, jag vet att det är fett gles uppdatering. Men jag ska allt få ordning på det. Det händer bara så sjukt lite i mitt liv just nu. Eller det händer väl saker, men det är saker som man inte kan skriva upp här. En blogg ska inte vara allt för personlig, typ...

Imorgon blir det iaf skola för mig. Surt, yesyes! Jag han missat så grymt mycket. Och jag som hade tänkt att sätta upp MVG i alla ämnen, haaa. In my dreams. Nej, nu ska vi vara glá. Hoppas att ni har haft en nice Onsdag, godnatt och peace!

KENT I MITT HJÄRTA

Kommentarer
Postat av: Mimi

haha det var så konstigt, för varje dag och timme typ som jag kollat in din blogg så har det senaste inlägget varit där det står att jag typ åker till fjällen, så jag ba; men vafan Frida! nu får du blogga lite, det där var ju typ första dagen på lovet tänkte jag ;D

Men det verkar som om min dator kruppat eller något så jag inte sett dina andra inlägg efter det.

2009-03-12 @ 14:05:25
URL: http://iammimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0