you can bring the devil to hes knees

Tjao, var det ett tag sedan jag skrev. Men internet har inte varit på min sida nu under flytten, och så lat som jag är så har jag inte haft orken till att fixa det. Men nu så, nu kan jag börja om igen

Detta är också en ny blogg. Min förra var bara full med ledsna dagar och förödelser. Så ska det inte bli denna gång. En ny blogg, ett nytt kapitel i livet? Eller kan man tänka så? Jaja, shit the same. Sitter i min sackosäck som är skit ful i min hall, medans kajsa kollar på film brevid mig i en ännu fulare sackosäck. Sen så ska vi faktiskt se en film tillsammans!

Är dock dock sjuk också, men det tar sig. Vilket är bra så att jag kan vara hemma imorgon. yes!


Äre inte så det ligger till? Varför älta denna dag när dte ändå kommer en ny imorgon? Att man vet att det kommer att bli bättre imorgon och bara ta dagen som kommer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0