Är du en sån som berörs ändå?`

Sitter och lyssnar på melissa och hon är väldigt fin. m-m-m.
Dock har jag inte tid med det här. jag måste duscha och göra allt klart och käka, måste tvätta och städa dessutom. Och vet du? Det är cp bra väder peace

IDAG KOMMER HAN HEM!!!


it ain´t me babe

Dags att greppa kudden och drömma. Sista natten själv. För imorgon, imrgon kommer han hem.
peace

fuck you hard

Vet du vad jag ska göra? Jag ska röka och sen sova. fyfan för mänskligheten. Jag önskar att jag var ett djur,
och vet du? tjejer kan också ha kort hår, peace

kan du tänka dig att vakta barnen?

Idag fyller bror år. grattis snutt!

såg en bild på min älskade prins idag att han har tagit hål i bröstvårtan nu medans han har vait borta i spanien (I EN MÅNAD) ....... tur för honom att han blev fett sexig i det. hehe,

din andra sida

Nu ska jag börja göra klar för att dra mig till ersmark, dock måste jag åka buss i 2timmar. inte ok!
ska iaf hänga med kajsa och Mimi där. vi är trion you know. peace


Kajsa jag och Mimsan (:

The first train

Jag vaknade nu,,, nu,,, ser du vad klockan är?
Ska iaf käka nu och vakna och sen drar jag mig till Kajsa serru. Men lillebror fyller år imorgon.. vad ska jag köpa?
Vad köper man till en lillebror på 10år? fyfan ..

Järnspöket

Näe, nu äre fan dags för sängen,
dock måste jag sova på täcket. Peace

så obeskrivligt stort

Imorgon kommer kajsa hem, Mimi kom hem igår och min prins och alex kommer hem om 2 dagar.
Äntligen börjar allt bli som vanligt igen. tack!



kent i mitt hjärta

droppar från fingrarna

Mimi har varit här idag. Saknat henne för mycket nu medans hon var i Götet, skönt att hon är hemma igen!
Vi har ni fixat mitt rum, men det är dock inte klart än. Om jag ska vara ärlig så är det väldigt mycket kvar. En hel vägg är tom och vit, usch hur det ser ut... haha. ¨

min babe är hemma om 2dagar!!!!

i will look after you

Vaknat nyss, vilket känns skit bra,
dagen är fet planerad. Mimi kommer och vi ska kirra mitt rum. äntligen.
näe, duscha nu och käka peace


kevlarsjäl

Är med Gabb nu det har jag varit exakt hela dagen. synd bara att snutten ska jobba imorgon. Hade varit mys och hon sov här. Med godis sv. Men nu ska vi dra oss, peace

min prins kommer hem om 3 dagar!!! ohmy.


in mot stan

Haha, bullshit om att jag skulle vakna tidigt idag. Varför kan jag inte vända tillbaka mitt dygn? Jaja,
nu drar jag in till stan för att möta Gabben och sen blir det att kirra mitt rum, dock måste jag dammsuga först, hehe. Var ett litet tag sedan. Men håller man sig inte hemma så blir det lätt så,, eller?

nu drar jag peace

singing that melody

NU är jag hemma från solningen och jag brända läpparna, kul, fitt kul. Ensam hemma och det känns helt underbart. Docj är jag fett less på att vara hemma i våran stökiga lägenhet. Det är som att oreken i den här familjen är helt gone. Ingen pallar att göra någonting. Äta, sova och bara ta hand om TV;n. inte ok

min prins kommer hem om 4 dagar!!!
(om man då inte räknar med idag, hehe)



Jag vill ha höst,

Don´t lie ,

Nyss vaknat, inte nice. Nu drar jag och solar och skiter i min päron som endast kan skrika på varandra, Vilket jag egentligen kan förstå. Inte gjorda för varndra kan jag ju säga på en gång, haha! Men hey, det man kan få ska man ta.
näe fyfan vad taskig jag är, peace


let it rain

ligger och lyssnar på regnet, dte är nog världens finaste ljud.

Dinge dong

Hemmna nu, shit.... Nu ska jag käka och sen lägga mig. Nu vill jag verkligen ha sömn, peace

let me go

Nu drar jag och Gabb till Jimmybboy, hoppas att det blir kul iaf ... annars drar jag hem igen peace

Stanna-a-a åååh.

Vaknade nyss, inte bra det här. Somnade imorse runt 8, fyfan. Hela dygnet för mig är ju fuckat.
Jaja, dags att börja göra sig nice till Promoe ur datorn. Men vädret kan stoppa upp fingret där solen aldrig kommer att lysa. Jävla skit sommar

Sen ska jag fortfarande gifta mig med Johan Glans.


Du måste hålla med om att det här är världens mäktigaste bild!

Veta att jag räcker till

Fuck sömnen, nu vill jag faktiskt sova på riktigt- Varför går det inte?

dansa med mig gubbar, nja

Okey, inget party ikv blev det. Får bli det imorgon ist. Så nu ska jag ut på en cirre och sen ska jag nog sova serru, så att det fortare kan bli dag, haha. Sen ska jag gifta mig med Johan Glans, peace


Hiphop va?

Aeh det jag tycker är så kul med hiphop är att det liksom är en uppdelad shanger. På ena sidan har du dom där vänster killarna som går i dreads och hampakläder och tycker att djur är det viktigaste som finns, näst efter miljön och allt annat som är skit tråkigt, oså ska dom samsas i en shanger med dom som är helt åt andra hållet. Folk som har både barn och bilar som heter Lexus. Måste vara konstigt också, Promoe står och liftar till grammis, han har skrivit någon skylt på pappkatrongen han bodde i iförrgår, oså har han skrivit grammis där, oså kommer Petter där och plockar upp honom i sin hummer limmosin, jag får inte den bilden att gå ihop

Hamsterhjulet är också intressant, jag vet inte om det går att slippa ur det alltså. Även om det känns som att man skulle kunna slippa undan när man jobbar kreavtivt och har lite fria tider, men då har man ju iaf alltid en deadline att slåss mot, så det känns ju som att man blir rätt slut ändå.

Ytan är väl ändå kanske är vår religon. Det är ju religionens fel att vi blir så jävla knäppa ju, vi har levt i flera tusen år med någon religion som fick oss att tro att man ska må skit dåligt i det här livet så att man kan få leva vidare sen, sen när man inser att man inte kommer att få leva vidare sen så måste man ju fylla det här livet med någonting, då blir det väl yta? Platt TV, platt mage. Det kanske inte är någon bra lösning, men det är ju iaf en lösning. Ja jag brukar lösa det genom att gnälla på allt och alla, det funkar för mig. Eh, hur du ska göra det har jag ingen aning om, lycka till
-Magnus Betnér

don´t loose it

Tjao på dig.
kom hem nyss hem från stan, även fast jag har världens hemskaste ögonbryn.... Fick iaf med mig en tröja hem och det räcker gott och väl med tanke på att min ekonomi är på botten nu. inte ok ..

Nu blire sims i min ensamhet och sen ikväll kanske det är party, peace

helt utan ord serru

Fan, jag skulle aldrig ha färgat ögonbrynen. Det här kommer jag att ångra tills det är borta. fyfan hur jag ser ut.
godnatt .............


jag såg din flickvän i ögonen

Kom precis hem från stan, vilket känns fett skönt.
Har varit trött och slut hela dagen , vet inte varför eftersom hela den här veckan endast har varit sov. hehe.
Kanske för att han inte är här? Känner mig liksom tom på allt, finns som inga känslor alls, helt tom.. don´t like it.

käkade iaf på resturang med Gabb och snackade fett mycket skit. Dock gjorde jag tabben med att ha på mig jeans idag. Solen stekte ju som satan. Hoppas bara att det blir lika bra väder imorgon. Eftersom det finns planer på utgång!
peace

8dagar kvar!!!!!!

Världens finaste bild

när allting ändå känns platt

Tjao, nu är jag klar och ska nu dra ner till stan. Även fast vädret suger kuk
jaja, seyaa peace

Vi vill ha platt mage platt tv platt allt
platt mage platt tv platt allt, 
utom ett par utstickande silikonpattar

Man får dansa salsa om man vill

Nyss vaknat, det är inte bra! Nu är det brådis som fan om jag ska hinna göra allting jag hade tänkt idag. För det första så ska jag hinna göra mig iordning, vilket jag är fett seg på. sen ska jag käka och hinna GÅ till stan. då kommer klockan att vara 5, minst. och stan stänger klockan 6, not goood.

Men bara för att kvällen inte är planerad så ska jag sola ikv. sen ... vetefan.
peace


general

nu ska jag somna med General Knas i mina öron,
peace
 

i will never leave you

Näe, den här dagen har sugit som satan. Nu jävlar ska jag baka som satan, kirra min satans ögonbryn och sen se någon disney film. Disney filmer är alltid bästa när man mår såhär .... hehe.

peace

stanna hemma här med mamma

Kvällens planer sprack i tusen bitar så jag stannar hemm aikväll. Ska nog göra en kladdkaka och checka tv;n. Kankse drar och solar också.. om jag orkar ... annars blir det imorgon. Dessutom så måste jag läsa ut en bok innan Nico kommer hem, jag lovade att läsa utan innan han kom hem, dock har jag inte ens börjar på den.. hehe .

peace!

i miss you so much

Vaknade nyss. Fortfarande fitt väder och jag vill inte ens titta ut genom fönstert igen. Varför kan det inte hända något i Umeå? Vart tog alla partyn vägen? jaja... ska hänga med Gabb idag och kanske jimmyboy. det blir nice det- Dock måste jag CYKLA! skit kul.

9DAGAR KVAR!

världens finaste sångerska

Det är nu som livet är mitt

checkat in filmer och ätit fett mycket äckelheter, he.
Så nu ska jag sova och hoppas på att planerna för imorgon blir av,
annars så ska jag dö i min säng exakt hela dagen. peace!

Jag vill leva lycklig för att jag är jag.
Kunna vara stark och fri.
Se hur natten går mot dag.
Jag är här och mitt liv är bara mitt,
och den himmel jag trodde fanns,
ska jag hitta där nånstans

Jag vill känna att jag levt mitt liv

i will fall a part

Nu äre dags för film, godis cigg och fanta. sen sova serru. Dom här dagarna ska gå fort så att jag kan få träffa Nico så fort som möjligt! Knner mig helt slut och tom på känslor utan honom.. don´t like it. pecae

give it to me

Jag kan inte visa det.

Är nu hemma och ska kolla på lite inredning.
Även fast jag har bott här i snart 8mån så är jag fortfarande inte klar med mitt rum, och jag ljuger om jag säger att jag inte har haft tid. Men nu har jag en vecka på mig att kirra det. Så jag ska nog hinna det här serru.

Jag är tom utan dig, 10dagar kvar,,,,,




Du tog mitt hjärta innan jag själv visste det

Sitter hos Gab nu och vi har bara snackat skit och käkat. Nu blire film, en fin söndag . peace

Jag vill också vara med här

Hemma nu, äntligen! Ångrar stort att jag ens följde med päronen dit! Usch! Så nu blire att hoppa in i duschen och sen dra till Gabb, fett länge sedan jag hängde med henne nu så det ska bli nice det serru.

11dagar,. kan knappt tro det!

Lill G och jag på Kent!

Spottar sesan ut det framför dom

Är i Boden nu hos mormor. Kan inte direkt påstå att det är kul.
Men jag ska hem imorgon och då ska jag bara ta det lugnt. Spela sims och röka. Om det är bra väder som ska jag naturligtvis sola! hehe
Imorgon kanske jag ska träffa kalle också en snabbis. Han bor i Luleå, vilket inte är så jävla långt från Boden. Shit, inte träffat honom på 3 år. pirr serru

Du kommer att vara hemma om 12dagar,,, i will make it

han tuggar kex åt alla duvor

Nu drar jag till Boden, skit kul
peace

i will kill you

Tjao, hemma nu från Jimmy, shit ... hehe. Helt förstört nu serru
Mimi är också här och nu ska vi nog fika och sen ner i sängen, ska upp fitte tidigt imorgon. Drar till boden på begravnig, stackars mormor ... snutte

13dagar kvar nu!!!

Mina vänner säger, vakna upp

Nicolas, kom hem .....


make me proud

Vaknade nyss och kvällens planer är redan planerade! Känns fintfint det
imorgon blir det också en stressig dag.. usch. Jaja, seeya peace


promoe in my heart

säg inte näj säg jäää

Spelat sims i 7 timmar.. inte bra.,
Nu äre sängen som väntar peace

I remember

Kom nyss hem och Harry är ju bara så bra, hehe
Dock tycker jag att filmen ska heta Ron, han är så mycket snyggare, faktiskt!

Hemma kväll ikväll. Jag ska leva en värld i datorn, alltså sims. Sims i mitt hjärta- Nu vill jag bara att mens helvetet ska vara över. Inte min grej det.

dessutom så är det bara 16dagar kvar ............långa dagar

let me know

Nu drar jag till stan och ser premiären (stavningen..) av min Harry!
Fast om jag ska vara helt ärlig så vet jag redan halva filmen .. Jaja,

peace!


miss my Alex

Du kan ställa frågor om sanningen

Mysig dag! Imorgon kommer den nog att bli ännu bättre!
peace


Visa dom långfingret och se vad dom säger

Födelsedag idag. Känns rätt värdelöst. Jag vill bar at pengar och sen ska den vara slut .. haha ..
Känns jobbigt att du inte är här idag.


i min egna dröm är jag helt utan ord

Nu är det dags för sängen. Och dessutom så fyller jag år imorgon. Hoppas att jag får massa pengar, hehe ...

just nu önskar jag mer än allt
att du låg här brevid mig,
och sedan vakna upp med mig


kent i mitt hjärta

innan ens orden har träffat luften

Mätt som satan och ont kroppen har jag också pga den här jävla fucking mensen. Vad är det med girls? Varför ska vi ha alla jobbiga grejer medans alla killar springer omkring och endast hamnar i målbrottet? Inte rättvist!

Käkade ikväll med Mimi och Kajs på kina, så det är inte så konstigt att jag är mätt. Dessutom så drar kajsa till fitt kroatien imorgon, på min födelsedag och allt... Men gab ska dra sig hit och käka med mig och släkten serru. Sen drar vi oss till stan och träffar Mimi. Hoppas på gud att det är bra väder.

15dagar kvar,
sen kommer du hem till mig baby


Mimsan och jag på kina idag! (:

dom snackar jävligt lågt om inflation

Hemma nu, men ska dra nu igen. Äta middag med tjejerna inne i stan
ikväll får vi väl se vad som händer. Något vill jag göra. Jag fyller ju ändå år imorgon, hehe.

peace

until you fall asleep

Sitter hos Mimi nu. Kvällen kommer att vli lugn med film osv. För själva firandet med alla nära kommer senare serru-. Ingen är ju hemma nu. Så det är lika bra att vänta med det - Jaja, peace

heey yeah

´är fortfarande hemma... men snart så går bussen till Ersmark serru. Blir att sova där i natt också. Mimim fyller ju faktiskt år! Känns jobbigt att jag inte har köpt något. Men jaja. Jag tror inte att det gör något alls. Jag har ju mycket pengar den 14,hehe.

Okej, dags att trippa in. Jag dör av det här jävla vädret. peace
18DAGAR!


once

vaknade nyss.. illa
Så nu ska jag klä mig, dra upp håret i svans och smnika mig lite. Sen drar jag till Ersmark eftersom mimi fyller år idag!
dessutom är jag fett less på min pengar. bara slut hela tiden..


jag och mimsan

It goes like this

Näe dags att städa och sen krypa ner i sängen.
Imorgon bär det av till mimsan eftersom att hon fyller hela 16år. Sweet sixsteen you know! ;) Likamed att jag måste baka en tårta .... kändes lite jobbigt jo ..

Du hjälpte mig att gå vidare med mitt liv .
Jag önskar bara att du var här nu. Du är hela min värld.


Han flyger upp bland alla moln

Jag är sjuk. Skit kul. Likamed att jag ska ligga inne i mitt rum och äta, kolla på film och tycka synd om mig själv. Vad är det här? Det är sommarlov och värmen börjar äntligen komma tillbaka.
Jävla skit,

19 dagar kvar, baby jag avlider utan dig ..


You don't even know

Kom hem för ett tag sedan. Igår var det jobbigt. haha,,, och kul.
dock kom många minnen tillbaka

You don't even know
what you're asking me to do
I have made a choice
There's nothing in the world
you could do to change my mind
!


När vinden är stilla och molnen är borta

Hey.
ny duchad, ny rakad och osminkad. Ful och fräsh på samma gång serru. Drar nu till Ersmark,,, igen... Egentligen fattar jag inte varför jag hänger där? Haha,,,,,,, Skönt att Kajse finns och att jag sover där. Bäste är hon ja!

Varför har jag börjat att tänka på dig igen? Allt du någonsin har gjort är att förstöra mig och mina känslor. Nu när jag har allt. Så vill jag inte att du ska komma och riva allt igen. Jag tänker inte offra mer för dig än vad jag redan har gjort. Exakt hela mitt liv har jag offrat så att du ska må bra. Jag gav dig allt. Och det jag fick tillbaka var bara sår och onda minnen. Jag vill aldrig mer att du hör av dig till mig igen. Gå och lek demon med någon annan brud. peace ...

Simons says

Idag fyller mor år. Dock är jag pank så jag kunde inte köp något. Men såfort pengarna rullar in så ska jag köpa något till henne, hehe. Sov också hos kajsen igår. väldigt blandad kväll

varför kan jag inte stå emot dig,
dig och din charm?


Kom hem, det börjar bli olidligt.









Inte som du

Jag kollade nyss upp varför mina ben pirrar så mycket. Speciellt när jag ska sova. I början trodde jag att det berodde på att jag var stressad och bara tänkte allt för mycket på mitt liv. Men nu när jag kollade upp det så beror det på att jag har restleg legs! Det här kändes jobbigt ......... Väldigt jobbigt. Men något måste jag göra åt det. Jag vill inte fortsätta med att vakna mitt i natten av att jag måste upp och springa runt i huset. näe du.

nu drar jag iaf till ersmark. kändes så hemskt att sitta och gråta till Harry Potter helt ensam... peace


love and peace

Hej, just nu är jag helt mörbultat. När man har pms och saknar någon, och på det så regnar det OCH man bråkar med mamma. Då kan jag säga att det kommer tårar! Gud vad man är sårbar när det gäller pms... .usch jag tycker inte om dte här-

nu ska jag ut och röka sedan blir det att äta upp den där jävla kladdkakan som bara blev misslyckad .... peace -....

Hur länge tror du att vi kan växa?


somnar in på soffan och när jag vaknar upp igen så kan jag inte prata. Min hals är helt fuckad och jag har ont i huvudet. Så fuck Ersmark, jag ska ligga inne på mitt rum och äta choklad chips och godis och kolla på min fina Harry Potter!
Du måste ju medge att det låter som är underbar kväll va? Näe, dags för att kirra lite honungs te så att jag kan prata. Peace!

Give it away

Inte bra att jag vaknade för 10min sen. Jaja, då är dagen snart över och det är en ny dag imorgon. För kolla på vädret? Vem vill vara ute nu och lalla omkring? Kanske dom som tror att man blir brun av regn ... ? Näe jag stannar hemma med mamma och äta kaka, hehe .. Laleh i mitt hjärta
drar till Ersmark sen, du vet, där myggen föds? mysigt serru.


21dagar kvar .. I really miss you...


alla dagar förutom idag

Näe, timmen är slagen för sängen. Det kommer att bli en tidig morgon imorgon, vilket jag nog kommer att skita i imorgon,, jaaja,, sov nu, peace

Dra på bandet och dansa med mig.

Kajsa ska snart dra sig hit, kanske dags att få igång latisen så att hon inte bara sitter inne på sin varma rum, hehe.
Och jag nåste bara få ur mig att jag nog har haft den mest tråkiga dag någonsin idag. Bara väntat på att tiden ska gå. Gud vad patetisk jag är ....


peace


are you sure

allt är så tråkigt. baby kom hem
22dagar


Blankhuvud

Sitter hos Mimi nu med Agnes. Vi sitter bara och tar det lugnt och pratar, snart blir det att se Linas kvällsbok och sedan sängen. Ska upp tidigt imorgon och det känns ännu jobbigare. Klockan tolv ska jagg upp, eller rättare sagt så ska jag sitta på bussen då.. jaja, peace

har nu kommit på massa tidsfördriv. Känns bara underbart, hehe, peace igen

New moon

3 veckor kvar ... kom hem baby

Nu drar jag till mitt gamla hem Ersmark. Man hör bara på namnet att det ligger lååångt bort där alla mygg föds. hehe ..
peace

Nik & jag på midsommar, och jag ser alltid så glad ut

Hide and seek

Hej ....
kom nyss från stan och jag har aldrig frysit såhär mycket i hela mtt liv. Vet du om att det spöregnar kanske? Och när det spöregnar så blir jag en sockerbit, det är inte lätt när det är svårt.

Men jag ska nu börja göra mig fett snygg och fara till Mimi. Eller nja, skulle inte tro det va? Vem gör sig snygg för att fara till Ersmark? Näe, jag ska ta bort allt smink och dra på mig sovkläder, heh. peace

23 dagar kvar. ...... help

världens fränaste bild

Jag tycker det klär dig-

shit, halva dagen har redan gått och jag har knappt fattat det, heh
drar till stan nu med kajsa peace

jag och kajse serru.

Är det min tanke hon ser?

Hej ... Nu är det bara tre veckor kvar tills nik kommer hem,
och jag har egentligen mycket att göra så att dagarna ska gå. Men jag gör det inte ,,
vad är det med mig?

Kajsa for nyss, och det är första gången jag är själv på en hel månad. Känns mycket konstigt.
Ikväll ska jag iaf hänga med henne igen, hon är så fin hon. peace

Just nu kan jag inte begära mer

Just nu sitter jag påballen med sofa och snackar skit, dricker öl och röker,
vad mer kan man begära på en Söndag? Peace

I used to live alone before i knew you
remember when i moved in you
and the holy dark was moving too?

kom hem, 25 dagar kvar ...

if you know, I know

Nobody knows how we are now

27 dagar kvar ...

I need you like a heart need to beat

Ja dte var ju trevligt att ni svarade på frågan... jaja. Lev i eran blyghet då
Sitter iaf med sofia nu på ballen och dricker lite, sen ska vi ut och kanske dra på fest, annars så drar vi oss till gammla stan peace

säg mig, vad är det om?

Okej nu är det såhär. Jag skriver endast i den här bloggen för  att skriva av mig, vilket gör att jag inte komenterar andras bloggar och skriver inte ut adressen någonstans, men ändå är det folk som är inne på den och läser. Men det jag inte förstår är vart ni har hittat den? Jag skulle vela veta vilka dte är som läser den, haha. Lägg ner med blygheten också med att inte komentera, jag har bett om det. Peace

Inget är som det var

Åskade imorse, jag låg under täcket och höll på att skita på mig.
när det åskar ska man inte vara själv .... inte jag iaf, aha.

Känns jobbigt att du inte är här idag. Det är ju 5mån idag.

Jaja, snart kommer Sofia hem och då bär det av till havet, äntligen får jag bada, det är för varmt för mig i stockholm. Jag är ju van vid att isbjörnar går på gatorna, hehe. whatever, ska snart åka hem till Umeå. Men först blire fest!peace


i will wait for you even if it will take forever

Kissnödig, men det jobbigaste är att jag inte pallar gå på toa än..
vad är det som händer?

Nic ringde idag också, jag har saknat hans röst .. Gud vad jag längtar till han kommer hem.
Men det är fett trevligt här också, även fast jag inte gör någonting på dagarna förutom att sola på ballen och läsa. Hittar inte i stockholm så ut vill jag inte gå. hehe...

peace.

What if...

Nyvaken, inte bra med tanke på att klockan är halv 4..
Jaja, sofia kommer snart och då ska vi dra ner på stan, äntligen får jag dra en shopping runda i stockholm ..

i really miss you ,,

äre inte dags för enn återställare babe

jag vill sova, dock är jag inte trött.
Stockholm i mitt hjärta! Men någon flytt hit i framtiden är jag inte sugen på.

28dagar kvar...

för det du trodde var sanning

SKIT VÄDER, GE MG SOL. JAG VILL GÖRA NÅGOT

Som bara kära kan

Nu är det bara 29dagar kvar till nicols kommer hem, hehe..
Själv är jag i stockholm hos min moster, fast egentligen kan man kalla henne för syster. Dock jobbar hon om dagarna, så jag sitter här, i hennes säng.. och gör ingenting.. Solen kan också ta sig.

kom hem.. det är tomt i sängen utan dig.

RSS 2.0